>> רוצים לפרסם את העסק שלכם? עכשיו יש לכם הזדמנות

בשנת 2010 הגשימה רחלי חלום. ביחד עם בעלה, הקימה את WeBee - מערכת אינטרנטית חינוכית לגיל הרך המשלבת מקלדת עם ארבעה מקשים צבעוניים וגדולים שמחברת ילדים בגיל הרך לתוכן במחשב באמצעות ניסוי וטעייה. 3 שנים אחרי והחברה שווה כ-10 מיליון דולר.

"הגעתי מעולם התוכנה, ואת הפעילות שלי עם וובי התחלתי בחופשות לידה עם הילדים. ניסיתי לחברם עם עולם המחשבים. התחלתי עם הילדה הגדולה שהיום עברה את גיל 18. בשנה 2004 הארכתי את חופשת הלידה ואמא שלי נתנה לי כתף כדי שבכל יום אוכל לשבת ולהרים את הפרויקט. כל הפרויקט הזה נעצר ביום שני בצהריים כאשר חיכינו שאמא שלי תחזור להחליף את המטפלת, והיא לא הגיעה".

אמה של רחלי נהרגה בפיגוע בשוק הכרמל יחד עם 3 ישראלים נוספים. במסגרת ההתמודדות עם הסיטואציה הלא נתפסת, בעלה  של רחלי נתן לה את התנופה הראשונה. "הוא נתן לי סכום כסף ראשוני כדי שאתחיל לעבוד כמו שצריך. חצי שנה אחרי הפיגוע הפכתי עצמאית. ראיתי שאנשים לאט לאט מתחברים ואחרי שהיה לנו משהו ראשוני והתחלנו לעניין את החברות הגדולות בעולם וראינו שגורמים נוספים שמכירים את השוק מתחברים, הבנו שעלינו על הדרך הנכונה.

"קודם עשינו את הצעד ואחר-כך הגיע המימון. היום אנחנו יוצאים לעולם. יש לנו שיתופי פועלה בהודו, אוסטרליה ואנחנו בהליכי יציאה בארה"ב. סוד ההצלחה שלי זה ללכת נגד הזרם מול כל הספקנים, להאמין בעצמך ובמוצר ולרוץ קדימה. איינשטין אמר תקן את החינוך, תקן את העולם".

דני מוסיף: "בלי המון אמונה והמון עקשנות לא היינו נמצאים איפה שאנחנו היום". 

איך תפתחו עסק מצליח?