סיפורה של ח"כ יוליה מלינובסקי הוא דוגמה לסיפור ישראלי אחר, סיפור שכולל עליה לישראל, הסתגלות במדינה והשתלבות בחברה. נראה שגם היא לא חלמה בחלומות הכי ורודים כי תשמש כנציגת ציבור וחברת כנסת מטעם ישראל ביתנו. עכשיו, היא מספרת בגילוי לב לנסלי ברדה ב"אנשים" (הערב, אחרי "ערב טוב עם גיא פינס", קשת 12) על הקשיים בהם היא נתקלת, ועל העימותים עם חברי הכנסת החרדיים.

"כואב לי שגפני פתח עליי פה וצרח עליי: 'אנטישמית', ופרוש צרח עליי: 'שיכורה'. לא הייתי מוכנה לזה", היא משתפת. לעומת זאת, גם מלינובסקי לא חוסכת ביקורת מחברי הכנסת החרדים. "הגוף הכי מושחת היום במדינת ישראל זו הרבנות הראשית וכל מה שמסביב, הם עושים עליי הון פוליטי. לא אתן לאף אחד להשפיל אותי או לעשות עליי סיבובים".

מלינובסקי שואפת להיות אופוזיציה לוחמת כנגד נתניהו, ובעבר כינתה אותו "רודן" במליאת הכנסת. אבל זה לא נעצר שם. כחלק מהעימות המתמיד בינה לבין חברי כנסת בקואליציה, חברת הכנסת טענה שהם פועלים כמשרתים של נתניהו בדומה למשרתים של המלך במרוקו.

את לא חושבת שאמירות כמו: 'בשביל מה באתם ממרוקו', זה מתנשא או גזעני?
"אנשים צריכים להסתכל על האמת בעיניים. אנחנו לא רוצים פה קיסר או מלך. לא רציתי לפגוע באף אחד. אם למישהו יש בעיה עם זה, מצטערת".