"התגובות מטורפות. אנשים באים ורוצים להצטלם. אומרים לי: ריגשת אותנו, הצחקת אותנו, לא ידענו אם לבכות או לצחוק", מספרת עמית חיה טויטו על התגובות שהיא מקבלת ברחוב בעקבות החשיפה באודישנים של "מאסטר שף", "הזוי איך זה קרה מאודישן אחד". טויטו, שעברה בגיל 18 ניתוח שרוול שהסתבך מרגישה כאילו היא נולדה מחדש.  "לפני הצבא באמת הגעתי למשקל יחסית גבוה, 125 קילו. אמרתי לאמא שלי שאני רוצה לעשות את הניתוח", היא מספרת לאורלי מירקין, "עשיתי את הניתוח והשתחררתי הביתה והכל היה טוב. אחרי 9 ימים התנפחתי והכחלתי. אני זוכרת את אמא מלווה אותי לחדר ניתוח ובוכה. לא הבנתי עד כמה המצב היה קשה".

את תהליך השיקום הארוך עברה עמית חיה כשהיא מלווה באמה ובבני משפחתה. "האמנתי שהיא תצא מזה. היא אוהבת את החיים יותר מדי כדי לוותר עליהם", אומרת אמה, אילנית אולברג כשבתה השומעת אותה מתחילה לדמוע מהתרגשות. "היא חיזקה אותי כל הזמן הזה, בזכותה אני פה היום", מספרת עמית.

מאז שהשתקמה, עמית חיה הכירה את יגאל, בן הזוג שלה, שנהנה גם הוא מהבישולים שהיא רוקחת במטבח הביתי. הערב בפרק סגירת הנבחרת של "מאסטר שף", עמית חיה תילחם כמו שהיא רגילה על מקום בנבחרת של העונה. צפו בקטע מתוך משימת הדו קרב שבה היא הכינה את רוטב העגבניות שלא יכלה לאכול בזמן שהשתקמה מהניתוח.

>>בואו להיות חברים בעמוד הפייסבוק של "מאסטר שף"

 "מאסטר שף": ראשון ושלישי ב-21:00, ערוץ 2, קשת