אין ספק ששנת 2018 היתה שנה מלאת הפתעות עבור הדוגמנית נטע אלחמיסטר. פרשת בגדי הים של הזמרת עדן בן זקן, הצעת נישואים מבן הזוג רמי גרשון וסידורים לקראת החתונה הגדולה שנטע מתכננת בשנה הקרובה. 

כזכור, בחודש פברואר 2018 פורסם סרטון של הזמרת עדן בן זקן כשהיא מודדת בגדי ים בחנות אשר בבעלותה של אלחמיסטר ונועה בני ובראיון שישודר הערב (ב') בשעה 22:40 בתכנית "אנשים" (קשת 12), סיפרה אלחמיסטר לכתבת אפרת וכטל על התקופה הקשה שעברה.

"זה היה החודש הכי קשה שהיה לי בחיים. הכותרות גמרו אותי יותר ממה שהיה - כי אנשים לא ידעו מה קורה מאחורי הקלעים והכותרות פשוט ניפחו את הסיפור וזה השפיע גם עליי", סיפרה הדוגמנית. "זה לא היה פשוט להיכנס ולקרוא את כל הכותרות האלה, שאני יודעת שהן גם לא נכונות. אני לא חושבת שהאמנתי שאני אצא מזה וברגע שמצאו את הבן אדם שעשה את זה - אז הכל התנפץ. הרגשתי כאילו ירדה ממני אבן ופתאום דיברנו עם עדן והשלמנו. אני זוכרת שנפגשתי עם עדן ואחרי חמש דקות היינו כבר חברות, כאילו לא היה".

זמן קצר אחרי הפרשה שעוררה סערה, אלחמיסטר טסה עם החבר, רמי גרשון, לחופשה אקזוטית במלדיביים, שם שהוא שלף טבעת. החתונה המרגשת תתקיים בחודש יוני הקרוב - ועד אז היא מתכננת כל פרט קטן. "אני כבר רואה את האולם את מי שהולך להיות, את מי שהולך להופיע", מספרת נטע.

זו תהיה חתונה גדולה או קטנה?

"חתונה גדולה כי אין ברירה. הלוואי שיכולתי לעשות חתונה קטנה, אבל לפי מה שאני חושבת זו תהיה חתונה ממש מושקעת".

כמה שמלות תחליפי? 

"נכון להרגע שתיים".

View this post on Instagram

A post shared by Neta Alchimister (@neta_alchimister) on