לשרי רז שמור מקום של כבוד בפנתאון התקשורת המקומית: היא היתה המגישה הראשונה בטלוויזיה הישראלית, והאישה היחידה שנמצאת על מסך הערוץ הראשון מאז מהדורת הבכורה של 'מבט' ועד היום. אבל מאחורי הממלכתיות מסתתרת אישה הרבה יותר משעשעת מהדמות שאנחנו רגילים לראות על המסך. 

בתיכון היא הייתה הילדה שמנדנדת ל'קול ישראל' שיתנו לה להפוך לחלק מהמערכת: "אימצו אותי שם. הייתי מסתובבת בין האולפנים כאילו אני עובדת שם והתחלתי לנגן תקליטים", רז מספרת. משם הדרך לשירות בגלי צה"ל כבר הייתה סלולה: "לקחו אותי לגלי צה"ל עוד לפני שהתגייסתי, אפילו לפני הטירונות. זאת הייתה תקופה מהממת- שידרו מעט מאוד, לא כמו היום מסביב לשעון. בשש בערב היו מתחילים השידורים עם התרועה ובעשר וחצי השכבה".

היא שירתה עם לא מעט דמויות מוכרות, ביניהן גם ירון לונדון שאף היה בן זוגה במשך תקופה. שנים אחרי שהרומן בין השניים הסתיים נכתבה עליהם רכילות איומה בעיתון: "הכתב של ידיעות הוא הומו. לא מבין כל כך בענייני נשים וגברים, הוא כתב שאני קיימתי יחסים עם ירון לונדון. בתקופה ההיא בנות לא היו נותנות - ירון היה פטפטן, להגן, משוויצן, אם הייתי עושה את זה הוא היה מיד מספר לכל החברה אז לא היה".

"אנשים", רביעי - חמישי ב- 18:50, ערוץ 2