למעלה משנתיים חלפו מאז נודע כי הדוגמנית שירלי בוגנים ובן זוגה, איש העסקים חמי בראל, החליטו לבטל את חתונתם כחודש לפני היום הגדול. ההחלטה, אפשר לומר, לא התקבלה בהפתעה גמורה בתקשורת, שכן הזוגיות ידעה עליות ומורדות, שתועדו היטב במדורי הרכילות. 

"אני לא מתביישת להגיד שאהבתי", אומרת בוגנים. "זו הייתה אחת האהבות הגדלות שלי. בסוף הבנתי שהקשר הזה לקח אותנו לאבדון והחלטתי פשוט לעשות את הצעד הזה. לאסוף את עצמי ולקום וללכת". 

מערכת היחסים עם בראל, דמות מוכרת בחיי הלילה של תל אביב שעד לאחרונה יצא עם הדוגמנית נטלי דדון, הגיעה חמש שנים לאחר הגירושים מהסוכן והדוגמן לשעבר אריק בן זינו. כשהיא נשאלת מה היה אותו רגע בו הבינה שהיא צריכה ללכת מהקשר עם בראל, היא אומרת "הבנתי שאני לא במקום הנכון. זה בא ממקום של כאב עמוק", אך מסרבת להרחיב מעבר לכך ומעדיפה להתמקד בעתיד ובחתונתה המתקרבת.

"הוא עשה לי חיים קשים"

לפני שנה וחצי הכירה בוגנים בניו יורק דרך חבר משותף את לירן סרוק, רווק הצעיר ממנה בשנתיים. בפברואר השנה, הציע לה נישואים. "יש לה קצת מהכל", אומר סרוק הנבוך כשהוא נשאל מה הוא מוצא באשתו לעתיד, "קצת משוגעת, קצת חמודה. יש בה הכל".

באופן מפתיע, למרות המראה המצודד של בוגנים, היא זו שהייתה צריכה ליזום את הקשר עם סרוק: "אני התחלתי אתו", היא מודה, "זה הלך לאט, עשה לי קצת חיים קשים".