המצביעים הנחושים
יורם קניוק מיד הכריז כי הוא מצביע ללבני: "יחד עם מצנע ופרץ זה יהיה יוצא מן הכלל". השחקן טל מוסרי לעומתו, מוצא ביובל המבולבל את הדמות הפוליטית שתשנה את המדינה. "אני חושב שהוא יהיה נקודת אור בין כל חברי הכנסת האלה. הגיע הזמן שיהיה איש רציני בממשלה הזו" אמר בביטחון. גם טל ברודי נשמע משוכנע בבחירתו: "נתניהו הוא הבן אדם הטוב ביותר שיכול להציג את העמדות שלנו". גם עינב בובליל, בוגרת "האח הגדול", מוצאת את נתניהו כאופציה היחידה שקיימת בנוף הפוליטי הנוכחי.

הזמרים

אריאל זילבר מתכוון להצביע ל "עוצמה ישראל": "אני חושב שהם שומרים על ארץ ישראל כמו שאני רוצה שיהיה" הסביר. מירי מסיקה עדיין מתלבטת "בין שלי ליאיר. אני רק יודעת שלליברמן עם ביבי אני בוודאות לא מצביעה". הזמרת עלמה זוהר הצליחה להגיע להחלטה: "אחרי הרבה מאוד לבטים נראה לי שאצביע למפלגת העבודה".

והמתחמקים?
מהם היו רק שניים הפעם. שייקה לוי, השחקן הותיק הופתע מהשאלה. "מי יודע למי הוא מצביע? את מכירה כאלו שיודעים? אם אולמרט היה חוזר הייתי מצביע לו" מבהיר את מקור הבלבול שלו. ואילו הפרופסור אסא אשר בוחר שלא לענות מכיוון ש "לא רוצה להיות מעורב בפומבי בענייני מפלגות ופוליטקאים. לא רוצה להיות מזוהה עם שום דבר".

 >> למי מצביעות ניקול ראידמן ודפני ליף?

אנשים, ראשון- שלישי, ב-18:50