>> כל מה שאתם רוצים לדעת על איילת זורר

"כשהייתי קטנה רציתי להיות סופרת, יצאתי מאיירת", משחזרת איילת זורר איך איירה את הספר "באדולינה" של גבי ניצן שיצא בשנת 1999, אחרי שחזרה מניו יורק כשחקנית מובסת. 12 שנה אחרי והיא הפכה לנסיכה שמשקיפה למעלה מהביצה, כשפסעה על השטיח האדום לצד טום הנקס בבכורת הסרט "מלאכים ושדים" ברומא.

איילת זורר וטום הנקס (תמונת AVI: mako)
"הלב שלך דופק בטירוף" | תמונת AVI: mako
"זה מלחיץ. הלב שלך דופק בטירוף", היא מתארת. "הסתכלתי באינטרנט לראות מה עושות שחקניות אחרות וחיקיתי כמה שמצאתי נראות טוב".  

שכרה על הסרט מוערך כמיליון דולר, אחרי עבודה משותפת עם סטיבן ספילברג בסרט "מיניכן" נראה שנפתחו בפניה כל הדלתות. "מהרגע שאתה מגיע לשם בעצם, שם אתה צריך להתחיל להוכיח את עצמך", היא מספרת בראיון. "בודהיסטית אנחנו אמורים להגיד: 'ממ, שאנטי, איזה יופי שהגעתי לפה' אבל זה ממש לא קורה ככה".

"אם המציאו בוטוקס למה לא להשתמש בבטוקוס"

"הנסיעה הראשונה שלי לניו יורק הייתה מפולת אחת רצינית, הייתי צריכה לשרוד לבד בעיר הגדולה ועוד בעבודות לא פשוטות. חטפתי מכות אמרו לי לא עשרות אלפי פעמים", היא מתארת את הסיבוב הראשון בארצות הברית.

היום היא מתגוררת בלוס אנג'לס עם בנה ובעלה, שהעביר את עסקיו לשם ומוכנה לעשות מה שצריך כדי לשרוד בהוליווד:  "לא חושבת שתיקונים זה דבר רע.אני חושבת שאם המציאו אפידורל צריך להשתמש באפידורל, אני חושבת שאם המציאו חזייה למה לא להשתמש בחזייה, אם המציאו בוטוקס למה לא להשתמש בבוטוקס"

בימים אלו היא מחכה לצאתה לאקרנים של קומדיה שעשתה לצד דיאן קיטון וקווין קליין ואולי גם תסגור מעגל כשתסריט שכתבה מעורר התעניינות.

"אני לא יודעת אם הצלחה בשבילי זה למעלה. אני רוצה להיות בטוחה כלכלית. אני רוצה להיות מסוגלת להמשיך להביע את עצמי, להתקדם, בלי זה אני נהיית ממש חולה", מספרת זורר על החששות והפחדים שמלווים אותה גם כשהכל זוהר. צפו בכתבה המלאה על אחת השחקניות המצליחות והמרתקות בארץ

 אנשים, ימי רביעי וחמישי, 18:50

כל האנשים בפרקים המלאים לצפייה ישירה