>> כל מה שרציתם לדעת על קובי פרץ

קובי פרץ נולד בשנת 1975 בכפר שלם בתל אביב לשרית העקרת בית ולעמרם, זמר נודע שבמרוקו אפילו הופיע מול המלך. קובי הוא בן הזקונים ולו תשעה אחים ואחיות וכבר מגיל צעיר החל לשיר. הכשרון שלו בלט בבר המצווה כשהופיע מול קהל.

בגיל 17 הוציא את אלבומו הראשון, אבל רק בשנת 2002, אחרי שנים של דשדוש, הגיע השיר "בלבלי אותו" ומאותו הרגע הקריירה הרקיעה. "ככל שאתה מצליח יותר, ככה רוצים לקטול אותך יותר" טוען קובי פרץ.

קובי החל לייצר להיטים בזה אחר זה, אלבומיו הגיעו באופן קבוע למעמד של זהב ופלטינה, והוא מילא ברצף את קיסריה והיכל התרבות. בשנת 2005 פגש בחתונה את ענבל, דוגמנית בהרצליה שהפכה לאחר חיזור עיקש לאישתו. השניים התחתנו והביאו לעולם אל ליאל גבריאל, היום בן שנתיים וחצי.

הנפילה הגדולה של קובי פרץ

מפרשת השלופים ועד המכה הגדולה מכולן

דווקא כשהדברים נראו מושלמים, הגיעה סדרה של הסתבכויות ששינתה הכל. בשנת 2009, הזמר נתבע אחרי שהוזמן להופיע בבר מצווה בעפולה, כשלטענת בעלי השמחה קרא פרץ לעברם במהלך ההופעה בכינוי הגנאי "שלוחים". פרץ הגיב בתביעה שכנגד, ואחרי שנתיים העניין הסתיים בביטול הדדי של התביעות.

במרץ 2010 נחתה עליו מכה נוספת כשנעצר בחדש שהעלים מס במיליוני שקלים. לבסוף, שוחרר בערבות והעניין עדיין עומד ותלוי בארכאות משפטיות. אז הגיע גם משבר בזוגיות שלפני קצת יותר משנה, קובי וענבל עמדו להתגרש. "אתה מגיע לשלב שכבר הגיעו מים עד נפש" מודה ענבל פרץ. "כשאתה לוקח קשר כמובן מאליו, זה הכי גרוע" מוסיף קובי.
אחרי שמונה חודשים בנפרד, הזוג הגיע לרבנות כדי להתגרש, אבל ברגע האחרון הם החליטו לנסות שוב. "אני חושב שענבל היא האהבה שלי בחיים" טוען קובי. "מה שהיה, הוא העבר, שמתי אותו מאחורי ובמחינתי עכשיו זה חיים חדשים" מוסיפה ענבל פרץ.

במסגרת השינוי, משפחת פרץ עזבה את הבית הישן בחולון ועברה לקומפלקס חדש בצפון תל אביב. אבל בדיוק כשהחיים שוב חייכו לזמר, נחתה עליו המכה הקשה מכולן - אבין עמרם לקה בשבץ ומאז נמצא בתרדמת. "לעשות דואט עם אבא שלי, זה הדבר שהכי רציתי. זה כבר לא יצא לצערי" מספר קובי. במשך שלוש שנים, קובי כמעט ולא מייצר מוזיקה, כתוצאה ההכנסות ירדו וכמות ההופעות הצטמצמה בכחמישים אחוז.

עכשיו הוא אוסף את עצמו, והחודש הוא מוציא אלבום חדש שבשלב הזה עומד יפה בציפיות. השירים מתוכו נכנסו באופן מרשים למצעדי ההשמעות והשבוע אפילו נקבע תאריך ראשון לקיסריה.

>> כל מה שרציתם לדעת על קובי פרץ

אנשים, ראשון-שלישי בשעה 18:50