הדייר השני שנכנס אמש לבית האח הגדול הוא יוסי סרור, ספר בן  54 מקרית אתא וכבר מהרגע הראשון היה ברור שמדובר באדם שקשה להישאר אדיש אליו. סרור מביא איתו לבית, מלבד אישיות צבעונית גם גרדרובה שאת חלקה זכינו כבר לראות בערב הפתיחה הגדול. "חלוק אמבטיה מנומר. אני חולה על נמר" מסביר יוסי סרור על בגדיו. "יש לזה קצת קלאסון ופאסון. אני איכותי, יש לי שיק מיוחד, אני ז'אן פול גוטייה הישראלי" מודה יוסי. "בשבילי שום דבר לא בולט. זה אני, אני לא חושב שאני בולט, להיפך אני חושב שכשאני עובר אני נותן לאנשים להשתעל ולהיחנק" מוסיף.
בגיל 16 החל יוסי לעבוד כספר. "מהיום הראשון שנולדתי הייתי תינוק עם מסרק במקום מוצץ" מודה יוסי. בתחילת שנות העשרים שלו פתח מספרה ובמהלך השנים הפך לדמות מוכרת ומתוקשרת בקרית אתא. "יוסי זה מותג, שם ובעל דבר" מסביר יוסי. לפני ארבע שנים אפילו הגיש את תכנית הטלוויזיה "ספרי לילה" בביפ, שבה ראיין וסיפר אורחים בדרכו המיוחדת. כיום סרור גרוש עם שני ילדים ולפני כעשר שנים יצא מהארון. ממש כמו ג'קי מנחם ויוסי בובליל, הז'רגון המיוחד של יוסי כנראה הולך להיכנס חזק לשפה בחודשים הקרובים. מילים כמו שלאצ'יץ' (אקססוריז), מרוח במייק אפ (צבוע), ווטשטטם (מכוער).

לא בטוח שסרור ישאר רגוע כל הזמן, אבל הוא מבטיח שאין מה לפחד יותר מדי: "יכול להיות שבאותו רגע אקבל נרווזיטה...לפעמים המוח הקטן לוחץ לי על המוח הגדול, מתפרץ הר הגעש קטן ואז אני נרגע" הוא אומר.

>> תעודת הזהות של יוסי סרור

>> רוצים לדעת מה קורה עכשיו בבית? כל העדכונים

>> אנשים, הערב  ב-18:50