כל מה שאתם רוצים לדעת על ירון אילן

ירון אילן הוא אחד האנשים החזקים והמשפיעים במוזיקה הים תיכונית - שדר שעל פיו יקום וייפול זמר. ודווקא בשיא תהילתו הוא נחקר במעורבות בפרשת מרגול, ונדמה כי מעמדו בסכנה. אבל סיפור החיים הדרמטי של אילן מתחיל עוד הרבה לפני כן.

"איכשהו נסחפתי למערבולת של כמעט שנתיים של הימורים, והוצאתי הרבה יותר ממה שיכולתי להרשות לעצמי", כך סיפר לפני כמה שבועות בראיון אישי. "אני מכיר את כל העולמות. אין דבר כזה עליון ותחתון, אנשים זה אנשים", אמר.

השבוע, בעקבות הפרשה שמסעירה את המדינה, הביטחון לא נפגע: "הוזמנתי להיחקר, עניתי לשאלות ועכשיו ניתן להם למצות את החקירה", הודיע לתקשורת כשיצא מתחנת המשטרה.

ממאבק בהימורים למאבק על בכורות שירים

"הפריבילגיה הגדולה שכמעט איבדתי זה להיות אבא", מספר אילן בגילוי לב. "ברגעים מסוימים של לחץ אפילו ראיתי את עצמי בורח מפה. המזל הגדול שלי הוא שהם היו מספיק קטנים בשביל לא להבין".

הכח שצבר גדול, וכל שיר שהוא שם עליו את האצבע הופך מיידית ללהיט. אבל איך הפך המאבק על הבכורות, בעיקר מול המתחרה אליקו, לכל כך דרמטי? אם שואלים את אילן, יש כאלו שצריכים לקחת על זה את האחריות: "יש אנשים שלקחו את התעשייה הזאת לזנות. אני לא חלק מהם. מי שיבחר לקחת את המוזיקה ולהפוך אותה למגרש המשחקים הפרטי שלו - לא בבית הספר שלי", הוא מודיע.

כל מה שאתם רוצים לדעת על ירון אילן

אנשים, רביעי וחמישי, 18:50

>> עוד באנשים: פנינה רוזנבלום משיקה את הבת

>> עוד באנשים: מי הוא באמת יובל שטייניץ?