כבר כמה שנים שהשחקנית נועה וולמן מגלמת באופן עקבי את החתיכה הבלונדינית על המסך הקטן. אם להיות מדוייקים יותר, את היפהפייה שהיא לא בדיוק העיפרון המחודד ביותר בקלמר. במפגש ראשון איתה לא ברור אם היא מגלמת דמות או שאולי גם במציאות היא חווה את החיים קצת אחרת. אבל בפועל, וולמן היא אדם מורכב הרבה יותר מהמסיכה הקלילה שהיא עוטה. אולי אפילו מאחורי החיוך הזה מסתתר סוד שהשחקנית מנסה להתמודד איתו. "עשינו תאונה מאוד קשה והפרצוף שלי היה מרוסק בכל צד ימין" חושפת נועה. "כשאמא של חבר שהיה איתנו ראתה אותי, היא בכתה. זה היה ברמה של לחשוב אם אהיה מעוותת על החיים" מוסיפה.

נועה נולדה בשנת 1986 בתל אביב. כבר מגיל צעיר נהגה להופיע ולדבר כמעט בכל הזדמנות כשלא משנה מי הקהל. כשהייתה בת שנתיים, הצטלמה לפרסומת ובילדותה חלמה על קריירת משחק. בגיל 12 הוריה התגרשו ובכיתה י', עברה עם אימה לגור ברמת השרון. בתיכון למדה משחק בבית ספר "אלון" וכשבילתה עם אביה שגר בזמנו בסביון, פגשה את תום לביא, שהפך לבן זוגה ומאז הם ביחד. לביא בן ה-25 חברה לשילוט חוצות ובשלוש השנים האחרונות השניים גרים בגבעתיים. "כשיש לך משהו שהוא כל כך טוב וממלא אותך וגורם לך לרצות לקום בבוקר, אז אין לך ספקות לגביו. הוא הדבר הכי חשוב בחיים שלי" מודה נועה.

"בשלב מסוים החלטנו לזרוק הכל. היה קשה להיתקל בזה"

בגיל 17 וחצי הגיע אחד הרגעים הקשים בחייה. במהלך נסיעה לדרום הארץ עם בן זוגה, נהג שיכור סטה מנתיבו והתנגש חזיתית ברכב בו נועה נסעה. כתוצאה מהתאונה, היא נפגעה באופן חמור. "איבדתי הכרה, הפרצוף שלי נמעך באופן קשה" מספרת נועה. "אין לנו תמונות מהתאונה כי בשלב מסוים החלטנו לזרוק הכל, היה קשה להיתקל בזה. זה לא משהו שנעים לחיות איתו" מוסיפה.

בשנת 2008 עשתה את הקפיצה הגדולה שלה כשהופיעה בתכנית של אסי עזר בביפ, "דבר עם הסוכן שלי" ככתבת בידור עם השקפת עולם ייחודית. שנתיים מאוחר יותר, הצטרפה לסדרה המוערכת "המשרד" ב-YES. במקביל, לוהקה לתכנית "מועדון לילה" עם ארז טל, במה שנראה היה כמו הפריצה שתמיד חיכתה לה. אבל אחרי שלוש תכניות בלבד, סיימה את דרכה שם ועכשיו כנראה הגיעה סוף סוף ההזדמנות הגדולה שחלמה עליה, כשנבחרה לשחק בסדרה "נשואים פלוס" בתפקיד "קלי באנדי". "עדיף שיחשבו עליי שאני משעממת? אחרי שעלתה נשואים פלוס שאלו אותי אם באמת כזאת מטומטמת. אמרתי להם שלא, אלא הרבה יותר מטומטמת" מספרת נועה.

אנשים, ראשון-שלישי בשעה 18:50