בשבועות האחרונים יצאה מערכת "אנשים" בסדרת תכניות על האנשים שאתם חושבים להצביע להם, כעת, שבוע בלבד לפני הבחירות, הגיע הזמן לסכם ולשאול את השאלות שעשויות להכריע את ההתלבטות שלכם, והפעם דרור לא לבד. יחד איתו הגיעו אילנה דיין, ארז טל, גלית גוטמן, יואב לימור, אסף אטדגי, נדב בורנשטיין ושלושת החיימים: חיים הכט, חיים אתגר וחיים כהן. 

כל אחד מראשי המפלגות הגדולות (בנימין נתניהו, יצחק הרצוג, נפתלי בנט, יאיר לפיד, משה כחלון ואיימן עודה), קיבל שאלה אישית ודקה אחת בלבד להשיב עליה. בנוסף נשאלו כל השישה ארבע שאלות זהות עליהן ענו ב-30 שניות בלבד, על השעון. דרור גלוברמן למשל הפנה לכולם את השאלה הבאה:

מה הדבר הראשון שתעשו למחרת הבחירות?

יאיר לפיד:
"אני אשן כל היום. אחרי שאני אגמור לישון אני אעשה סיבוב בבית, גרים שם כמה אנשים שלא ראיתי הרבה זמן ואני מעוניין לפגוש אותם מחדש".

איימן עודה:
"אני אבקר בכפרים הבלתי מוכרים בנגב. שם אין מים וחשמל בבתים. מדובר על 40 כפרים לא מוכרים. כתם שחור על המצח של כולנו. אני אטפל בהם וזה לא יבוא על חשבון הראייה ההוליסטית שלי - אני אזרח למהדרין, שאלת השלום, הדמוקרטיה והצדק החברתי - אנחנו נטפל בכל הסוגיות".

נפתלי בנט:
"וואלה, אני אלך להכיר את המשפחה שלי. אני לא ממש מזה לא את אשתי ולא את הילדים. נראה לי שאנחנו נתפוס איזה נחל בנגב ונטייל. וגם רעיון לא רע זה לעשות דיאטה, תראו אותי".

 >> עקבו אחרי "אנשים" גם בפייסבוק 

משה כחלון:
"הדבר הראשון שנעה זה לטפל בשמשבר הדיור. בשנה וחצי האחרונות מחירי הדירות עלו ב-17%. זה מספר מטורף, זה 170,000 שקלים על כל דירה של מיליון שקלים. שם אין לנו כבר זמן, אנשים לא יכולים לחכות - הדבר הזה ממש בוער תרתי משמע ולכן זה הדבר הראשון שנעשה".

יצחק הרצוג:
"מיד לאחר שארכיב ממשלה חזקה וטובה למען אזרחי ישראל, אוביל שינוי דרמטי בנושא הדיור. אני מתכוון גם להתניע מחדש את התהליך המדינה ולהדק שוב את הקשר המיוחד עם ארצות הברית".

בנימין נתניהו:
"הדבר הראשון שאני אעשה אם בעזרת השם אני אנצח, זה להקים ממשלה כדי שלמדינת ישראל יהיה מישהו שישמור על הביטחון שלה".

>> צפו בתשובות לשאלה של גלית גוטמן: "על מה הם תסכימו לוותר, אם בכלל, למען שלום עם הפלסטינים?"

"בחירות אישיות": ספיישל סיכום