עבור אזרחי ישראל, יעקב אלפרון נתפס בחייו כאחד מראשי הפשע הגדולים והחזקים שידעה המדינה. אבל בשביל קים אלפרון הוא אבא. "לא תיארתי לעצמי שבאותו בוקר שהוא הסיע אותי לבסיס, לקורס מפקדים, שזו תהיה הפעם האחרונה שאני אראה אותו באופן שהוא כזה פתאומי" מודה קים. עד היום, הרצח של אלפרון לא פוענח והחשד הוא שהוא חוסל על רקע מאבקי שליטה בעולם התחתון. "הייתי אומרת לו שהייתי מעדיפה לוותר על הרבה דברים כדי שהוא יהיה פה. ואני בטוחה שגם הוא אם הוא היה יודע מה עתיד לקרות לו" מודה קים.

קים אלפרון נולדה בשנת 1989 בכפר סבא ליעקב ואהובה אלפרון, השלישית מבין שבעה אחים ואחיות. מגיל צעיר הופיעה על הבמה ולמדה לנגן בפסנתר ובבית העלתה הופעות מאולתרות מול אחיה והוריה. בצבא שירתה כחובשת קרבית בנח"ל ובזמן שהייתה בקורס מ"כים, נרצח אביה. "היינו מאוד קרובים. משהו התמגנט כשהייתי בצבא יותר מפעם" מודה.

"כשהייתי קטנה והיה קורה משהו, נעצר או רצו לחקור אותו לשלושה ימים או משהו כזה, אז או שאמרו לי שהוא בחו"ל, או שהוא חוזר עוד יומיים, אצל דודים. האמנתי, לא הייתה לי סיבה שלא. הוא היה חוזר עם מתנות לפעמים" מספרת קים.


"רציתי להיות במקום שאוכל להיטמע בו"

למרות שהמשפחה מנסה לחזור לתלם מאז מותו של יעקב, שלושת אחיה של קים הוגדרו לא פעם בידי אמצעי התקשורת והמשטרה, כממשיכי דרכו. חוץ מהאח הבכור, דרור, בן ה-24 שמרצה בימים אלה מאסר אחרי שהורשע בסחיטה באיומים, שני האחים הצעירים יותר, עומר בן ה-20 ואלעד בן ה-23, גרים כעת בבית המשפחה אחרי ששהו בכלא לתקופות קצרות. "אני לא באה להתחבא מתחת לטלית שכולה תכלת, אבל בין המציאות שמנסים ליצור לנו בתקשורת לבין המציאות שפה חיים אותה, יש אלפי שנות אור" מסבירה קים. "אנחנו משפחה, אחים קרובים ואוהבים אבל הדרך שלי ידועה לי ומה אני עושה, אני רק מקווה שאני אתן להם השארה למצוא את דרכם שלהם שזו תהיה דרך נכונה וחוקית" מוסיפה.
בסיום שירותה הצבאי החליטה להתרחק וטסה להגשים את חלומה וללמוד משחק בניו יורק בבית הספר של לי שטרסברג. "רציתי לתת לעצמי את הצ'אנס להתחיל מחדש. פה אני מרגישה שאנשים ישמעו את השם ואתה לא יודע מה. רציתי להיות במקום שאוכל להיטמע בו" מודה קים.

"שיבינו שאלפרון זה לא שווה פשע תמיד. יש פה ילדים עם חלומות ורצונות. ילדי אצולה" מספרת אהובה אלפרון, אלמנתו של יעקב ואימה של קים. "עברנו הרבה דברים יחד. קשה לי שהיא שם, אבל חשוב לי שהיא תתפתח. היא הלכה להגשים חלום ואני ביחד איתה מגשימה אותו" מוסיפה.

אנשים, ראשון-שלישי ב-18:50

>> כל הכתבות של אנשים