הגמר הגדול של מאסטר שף מתקרב בצעדי ענק וזה בדיוק הזמן להסתכל על העונה שהייתה: רגע לפני שהיא מניחה את הסירים ותולה את הסינר, מיכל אנסקי מגלה כמה דברים חדשים שלא ידענו עליה.

מה הייתה העבודה הראשונה שלך?

"העבודה הראשונה שלי הייתה לחלק פליירים של קמפיין הבחירות לראשות עיריית ירושלים - למועמד יהורם גאון"

איזה מאכל מסמל את הילדות שלך?

"אמא שלי כתבה מדור אוכל ושבוע שלם אני ואחים שלי היינו אוכלים את כל מה שהיא כתבה עליו. אבל היו שבועות בהם היינו חוזרים מבית הספר והיה אוכל במיוחד בשבילנו, הוא בדרך כלל היה עם אפונה. בשבילי אפונה זה מאכל ילדות".

למי את הכי אוהבת לבשל?

"לדניאלה, הבת שלי. אני אומרת לה 'דניאלה, תטעמי לאט, תעצמי עיניים, תהני מהאוכל שאת אוכלת, מה זה מזכיר לך'. עכשיו היא כבר עושה את זה לבד, היא אמרה לי 'אמא, יש לזה טעם של גשם'. אני בטוחה שאייל שני היה מאוד גאה".

מי המתמודד שהכי התחברת אליו העונה?

"יש מתמודדת שהתחברתי אליה באופן מיוחד וזו מסרט. היא נורא מרשימה אותי, שהיא מדברת שמונה שפות, יודעת לבשל כל כך הרבה מטבחים ויש לה רעב לטייל ולכבוש את העולם. אני מתה שהיא תהיה חברה שלי".

איזה רגע הכי ריגש אותך העונה?

"ללא ספק הרגע בו נכנסו לאולפן האמהות. אפילו יותר מרגש היה שהן אכלו מהאוכל. הן אכלו ובכו ומול זה לא יכולנו לעמוד. לא ידעתי מה לעשות עם עצמי אמרתי לחיים להחזיק אותי וחיים גם בוכה. כולנו הלכנו הצידה לבכות".

איך העבודה לצד השופטים

"לעבוד עם יונתן ואייל וחיים זה ממכר. בסוף העונה בא לנו להרוג אחד את השני אבל יום אחרי זה אני מתה מגעגועים. הם בהרבה מובנים המשפחה שלי".

 עוד ב"מאסטר שף":

 "אנשים", רביעי - חמישי ב-18:50