הזמר גילי ארגוב, בנו בן ה-40 של הזמר זוהר ארגוב ז"ל, נעלם לפני כחודשיים וחצי מביתו, ומשפחתו חששה לחייו. הוא נפל אז שוב לסמים, הסתובב ברחובות דרום תל אביב כנרקומן חסר-בית וביקש עזרה מאנשים. ארגוב אף הביע משאלת מוות - לסיים את חייו בטרם עת, כמו אביו. כעבור שלושה ימים נמצא במצב רע, עם חשש לנמק ברגל, ושב הביתה.

בראיון מיוחד לחיים אתגר בתוכנית "אנשים" הוא אומר: "חשבתי בסיבוב הזה שאולי זה הסוף שלי. הרגשתי שאני לא.. אין לצאת, שאני לא אצליח לצאת. חיכיתי מתי אני כבר ימות, מתי זה ייגמר של הסבל הזה, כל הייסורים, כל השוועות, מתי זה ייגמר? חיכיתי. אמרתי אולי מחר, אולי שבוע הבא, אולי במנה הבאה, בשימוש הבא. והרסתי עוד יותר, ושיבשתי לעצמי עוד יותר. ככה נכנסתי יותר עמוק, ולא ראיתי שום דרך לצאת ממעגל הסמים".

 "ברחתי לרחובות והתחלתי לבקש שם מאנשים עזרה. פה אני מתבייש כבר, פה אני מתבייש. כל בן אדם שפניתי אליו כשהייתי במצבים הלא טובים שלי, פה אני מבקש סליחה, אני מצטער, אני הייתי קצת הרבה לא אני".

מנסה להיגמל מסמים, אחרי שנכשל שוב ושוב בעבר

בחודשיים האחרונים מנסה גילי ארגוב להשתקם במרכז הגמילה "אביב" שנמצא בלוד. זו לא הפעם הראשונה שהוא מנסה לעבור גמילה מסמים. ארגוב ניסה להיגמל כבר כמה וכמה פעמים, אבל נכשל.

הוא היה נקי כמעט שנתיים ברציפות, השתתף בדצמבר 2012 במופע לציון 25 למותו של אביו, הזמר המנוח זוהר ארגוב. לפני כן הוציא שני סינגלים חדשים, "תרקדי'" וחידוש ל"אחרי 20 שנה" של שמוליק קראוס. בראיון ל-mako סיפר שהוא עובד על שיר בשם "ילד", שיוקדש לבנו אופק בן ה-8, אותו לא ראה משך שנים. אופק הוא הבן שנולד לארגוב מאישה לה היה נשוי בעשור שעבר וממנה התגרש. "זה עצוב לי", אמר אז ארגוב, "התרחקתי ממנו בגלל המצב שהייתי בו. לא רציתי שהוא יחווה את מה שאני חוויתי בילדות, בסביבה שגדלתי בה עם האבא והמשפחה".

אך בחודש פברואר האחרון גילי ארגוב שוב נפל לתהום ונעצר בחשד שהיכה את חברתו, שסירבה להתלונן. רגע לפני הסוף, כשהוא בתחתית של התחתית, הגיע למרכז הגמילה.

"אנשים", ימים א-ג, 18:55