במהלך העונה של בית ספר למוסיקה, קרן פלס ומשה פרץ, הצמד הצעיר בחבורת המורים, ניסו להתמודד עם הרגישות סביב העובדה שהמשתתפים בתכנית הם ילדים. "מילד אתה לא מצפה להביא ביצוע כל כך מדויק. עצם ההתמודדות שלו על הבמה, לשיר ולהעביר את המסר לאנשים לקהל, זה בשבילי טוב מאוד ומעלה" מסביר משה פרץ. "אני כל הזמן לקחתי בחשבון שזה בית ספר ויש את השיעור הבא, והשיעור אחריו" מסביר קרן פלס. "הילדים השתפרו מההערות האלה, הם לוקחים את ההערות וסופגים אותם" מוסיפה.

קרן פלס

קרן פלס והילדים (תמונת AVI: mako)
"מה שמרגיש לי נכון, אני עושה". קרן פלס | תמונת AVI: mako
אחרי שהצליחה בעולם המוזיקה, פלס ממשיכה לכבוש יעדים. פעמיים כבר זכתה בפרס מלחינת השנה בתיאטרון, ספר שכתבה נמצא בשלבי עריכה, היא מככבת בשתי תוכניות טלוויזיה ומשנת 2010 קרן מפרסת מידי שבוע טור בידיעות אחרונות על חייה האישיים. "הזהירו אותי שאני לא יכולה לעשות הכל, זה יבלבל את האנשים. מה שמרגיש לי נכון, אני עושה" מסביר פלס. "מה שנחמד בטור השבועי הוא שיש לי את השליטה מה אני רוצה לומר ומה אני לא רוצה לומר" מסבירה פלס. "ברגע שאתה שולט על זה, לא מסלפים את המילים שלך. רק חשבתי להתגרש וכבר ידעו שאני מתגרשת, אני עוד לא ידעתי מזה" מודה.

קרן פלס נולדה בשנת 1979 ביבניאל. בילדותה למדה מוזיקה וניגנה בתזמורת הילדים בישוב. כשהייתה בת 20 עברה חוויה קשה כשהאנס הסדרתי, בני סלע, עקב אחריה ואפילו דפק בדלת ביתה והתחזה לשוטר. אחרי שירותה הצבאי נרשמה לבית הספר למוזיקה "רימון" ובשנת 2005 התפרסמה לראשונה עם השירים "נובמבר" ו"לשם" שכתבה והלחינה למירי מסיקה חברתה שהפכו ללהיטים. שנה מאוחר יותר יצא אלבום הבכורה שלה שהצליח מאוד והיא הוכתרה לזמרת השנה. בשנת 2009 התחתנה עם איש העסקים תומר גרנצל וכעבור שנה התגרשו. "אין לי חרטות על מערכת היחסים הזאת בכלל" מודה פלס. "היא לימדה אותי ופתחה אותי מחלום הכלה. כשהגיעה רגע האמת הרגשתי שהספיק וזה לא היה נכון. אין מה להתחרט, לא קרה שום עוול לאף אחד" מסבירה.

השבוע מבקר הטלוויזיה של עיתון הארץ כינה את קרן "חור שחור ששואב את כל האנרגיות מסביבו" ולזמרת יש בטן מלאה על אותם מבקרים שבדרך כלל לא מפרגנים. "אני נעלבת כל פעם שאיזה אידיוט שאין לו שום זכות קיום בכלל, טיפש וגם מכוער, אני נעלבת ממה שהוא כותב עלי" מודה פלס. "אני לא מבינה את אלה שאומרים שהם שלא נעלבים מזה" מוסיפה.

משה פרץ
המורים נותנים ציונים לתלמיד מישל כהן (תמונת AVI: mako)
"אני רק לא רוצה שהילד שלי יהיה זייפן". משה פרץ. | תמונת AVI: mako
ממש כמו לקרן, בית ספר למוסיקה הוא הניסיון הראשון של פרץ להוביל תכנית טלוויזיה. "בצילום הראשון שלי לא ידעתי להתנהג ולהסתגל לצילום ולתכנית כמו שקרן. זה לא מבייש להסתכל עליה וללמוד איך היא עם הילדים, מסבירה להם ולקחת ממנה. זה נקרא קנאת סופרים" מודה משה פרץ.

בין ארבעת המורים נמצא גם יהורם גאון ובמפגש הראשון בין השניים בתכנית עלתה כמעט באופן מיידי ההתבטאות של יהורם שהזמר הים תיכוני הוא "זבל שלא ברא השטן". מאוחר יותר התנצל על האמירה הזו. "היה חיבוק, חיוך, נשיקה, והוא אמר 'תעזוב את כל השטויות, הכל בסדר, אני אוהב אותך' וזהו" מסביר פרץ על הפגישה הראשונה עם יהורם גאון. "היום אני יכול לספר לך על חברות מאוד קרובה" הוסיף.

משה פרץ נולד בטבריה בשנת 1983. בגיל 12 קיבל אורגן מאביו והתחיל את דרכו בעולם המוזיקה. ארבע שנים מאוחר יותר פרץ פתח בקריירת ספרות. בגיל 22 הוציא אלבום בכורה שכשל. לפני שלושה חודשים יצא האלבום החדש של פרץ בו הוא מנסה כיוונים שונים מבעבר והאלבום הפך ללהיט. "אני מרגיש שיותר התבגרתי אז אני מרשה לעצמי לעשות כמו את השיר 'זיקוקים'" מודה פרץ.

אנשים, ימי רביעי וחמישי בשעה 18:50

בואו לדבר על קרן פלס ומשה פרץ בפייסבוק אנשים