במפגש ראשוני ברי סימון זהר נראית ומתנהגת כמו אותה דמות סוערת שנשקפה מבעד למסך הטלוויזיה באח הגדול. "לא באתי לשרת אף אחד, לא באתי לייחצן את העסק שלי כי אין לי עסק, לא באתי לייחצן את ברי סימון כי היא כבר לא רוקדת" טוענת ברי סימון. אבל אז אחרי כמה רגעים השריון נסדק ומאחורי החזות הקשוחה, התגלתה אישה אחרת: "האמת, באתי בשביל להרוויח". כשנשאלה האם היא זקורה לכסף, התמלאו עיניה דמעות והיא התקשתה לדבר: "אני מעדיפה שלא לדבר על זה".

>> העמוד הרשמי של ברי סימון זהר באח הגדול

"רציתי לבוא לדבר יפה אבל נכנסו בי, כמה אפשר לחטוף"

בשבוע שעבר, למרות שלא הודחה, יצאה מהבית עם חברתה זיוה אחרי שהספיקה להסתכסך עם לא מעט דיירים. "אני עדיין בהלם. יצאתי מהבית כמו מקרב, אני הלומת קרב" מספרת ברי. "בסער ראיתי פשע, פושע. ואני יודעת לבחון עיניים" משתפת ברי בדעותיה על הדיירים שנשארו בבית. "לא הבנתי מה קים רצה ממני. רציתי לבוא לדבר יפה אבל נכנסו בי. כמה אפשר לחטוף, אני רק בן אדם" טוענת ברי.

ברוריה בן סימון נולדה בחיפה בשנת 1959 למשפחה דתית קשת יום בת תשעה אחים ואחיות. כבר כילדה נמשכה לריקוד ופיזזה על שולחנות בית הספר. בגיל 15 ילדה את בנה היחיד ומאוחר יותר נישאה לאבי הילד ואפילו נשלחה לארבעה חודשי מאסר בנווה תרצה כשחיפתה על עבירה שביצע. הקשר לא צלח והשניים התגרשו. כדי להתפרנס עבדה בניקיון בתים.

מרצה מבוקשת לחזרה בתשובה

בתחילת הקריירה שינתה את שמה לברי סימון והפכה לרקדנית הבטן המפורסמת בישראל. בשיח הצלחתה כיכבה כדמות קבועה במדורי הרכילות והופיעה בכמה מהשלאגרים הגדולים של הקולנוע הישראלי בשנות ה-80. במהלך נישואיה השניים החלה להרגיש לא בנוח עם אורח חייה וחזרה בתשובה. "חזרתי הביתה, מסמינר בו הביאו את הרבנית קוק ופרצתי בבכי" מודה ברי סימון. במהלך השנים עמדה מתחת לחופה שבע פעמים, לשניים מבעליה נישאה פעמיים. מצד בעלה השלישי הייתה נותנה לאלימות: "הייתי תקופה במעון לנשים מוכות. פחדתי ממנו וברחתי" חושפת ברי. כדי לשקם את חייה פתחה סלון לכלות חרדיות מבני ברק והפכה למרצה מבוקשת בפני נשים על חזרה בתשובה. בשלוש וחצי השנים האחרונות ברי נשואה ליוסי זהר, טכנאי קול במקצועו.
ברי יוצאת מבית האח הגדול למציאות אישית וכלכלית קשה. בשנים האחרונות הסתבכה בחובות ומצאה עצמה לא פעם מול נושים ולעיתים היא ובעלה מתקשים לגמור את החודש.  "יש לי התחייבויות שאני לא כל כך עומדת בזה וזה קשה לי מאוד כי לא נעים לי להיות חייבת לאף אחד. אבל גם את זה אני אעבור" מספרת ברי.

>> השריף של הגבעות: דניאלה וייס לא מתפשרת

אנשים, ראשון-שלישי ב-18:50

>> כל הכתבות של אנשים