הסרבנים

מיד כשנשאלה, חני נחמיאס נצמדה לתשובת הסירוב הקבועה וביקשה לא לקחת חלק בסקר וביקשה לשמור על דעתה לעצמה. לעומתה, נעה וולמן בהבזק מקוריות החליטה כי היא מצביעה לגברת פלפלת ואמרה: "כמו שלבני עשתה קאמבק, יכול להיות שגם פלפלת תצטרף". גם שחקן ומאמן הכדורסל הותיק, דורון ג'מצ'י, סירב בתוקף ענה בעצמו בשאלה: "סקר בנושא הבחירות וצלצלת אלי? ואת מאמינה גם שאני אענה לך?"

המתלבטים

הזמרת ירדנה ארזי, הודתה כי היא יושבת על הגדר ו"מסתכלת שמאלה וימינה, אני חושבת שאחליט ברגע האחרון". כמוה, גם השחקנית יונה אליאן שנוטה להצביע למפלגת מרכז-שמאל, טרם החליטה למי. על הגדר הארוכה מצאנו גם את הזמרת גלי עטרי, שנוטה להצביע לציפי לבני, הזמר סאבלימינל (קובי שמעוני) שלא החליט, וכמוהו גם הזמרת דניאלה פיק ועודד מנשה שהכריז כי הוא "הקול הצף האולטימטיבי" מצהיר. לעומת הצד השמאל-מרכז של המפה, נתן בשבקין הודה כי הוא הולך להצביע או לנפתלי בנט מהבית היהודי או לליכוד.

המצביאים הגאים

לעומת הסרבנים והמתלבטים, מצאנו כמה סלבס שלא חוששים להביע את דעתם ברבים. החטוף, ישי גולן, החליט לבחור ב"דעם" כי לטענתו צריך להצביע למפלגות אחרות במקום המפלגות הגדולות שלא עושות דבר. בניגוד לבעלה שעדיין מתלבט, עדן הראל יודעת בבירור כי תצביע ליאיר לפיד: "אני אוהבת את המצע והדרך שלו. סוף סוף יש מישהו שאני יכולה לסמוך עליו". בדומה, גם קוואמי (אייל פרידמן) החליט לחשוף את הצבעתו וסיפר כי הוא תומך בזהבה גלאון ומפלגת "מרצ". אחרון חביב הוא אלי פפושדו שחשף כי הצביע לאהוד אולמרט בעבר והוא רואה בציפי לבני הממשיכה שלו, לכן היא תקבל את תמיכתו.

>> לו רק הסלבס היו מצביעים איך הייתה נראית כנסת ישראל?

אנשים, ראשון - שלישי, בשעה 18:05