השנים האחרונות לא היו פשוטות לאיציק זוהר: הוא הסתבך בהימורים ושקע בחובות כבדים, ניצל בנס מתאונת דרכים, נדקר מחוץ למועדון ונפרד מאם בתו בת השנה וחצי. לפני שלושה שבועות בדיוק הוא הצטרף לעונת ה-VIP של האח הגדול, ורגע לפני הוא דיבר עם חיים אתגר על התדמית הבעייתית, על היחסים עם ילדיו, על חייו כרווק ועל הסיכוי לרומן סוער לעיני המצלמות.

 >> עקבו אחרי "אנשים" גם בפייסבוק 

"אני במקום טוב, אחרי המון שנים שלא הייתי במקום טוב - ההתרוממות הייתה ממקום מאוד נמוך וכואב", סיפר איציק זוהר בזמן ששהה בבידוד לפני הכניסה לבית. אבל אם תשאלו אותו הוא ממש לא הגיע לתכנית כדי להוכיח משהו למישהו: "אני לא בא למכור את עצמי, אני שם את עצמי כמו שאני. אני בא נקי... לא בא עם אסטרטגיות, גם ככה כל מה שאני אתכנן לא יקרה".

בחודשים שלפני כניסתו לבית הוכיח איציק שהוא עדיין רווק מבוקש כאשר התפרסמו אייטמים שונים על מערכות יחסים עם דפנה לוסטיג, לי לוי ועוד. "אני מנסה, שמע - אתה לא קובע ברבנות, אז מנסים. זה לא יקרה אם לא תנסה", הוא מסביר.

אתה תהיה פתוח לרומן בבית האח?
"מקווה שלא. אני לא חושב שזה המקום שרומן אמיתי וכן יכול להתפתח בו, כי בחיים האמיתיים אתה לא באינטנסיביות כזאת. אני מקווה שלא ומעדיף שלא".

איציק ונטלי מחובקים (צילום: מתוך "האח הגדול VIP", שידורי קשת)
לא בקטע של לנהל רומן בבית. בסדר... | צילום: מתוך "האח הגדול VIP", שידורי קשת

10 הכתבות הנצפות ביותר של "אנשים" מהשנה האחרונה - חלק א' חלק ב'

"אנשים"- ימים א'-ג', 18:50