בזירה המשפטית עו"ד משה שרמן מוכר בעיקר בזכות הלשון הבוטה והאגרסיבית שלו, וכמי שמייצג כמה מהשמות המוכרים ביותר למשטרת ישראל, ביניהם שלום דומרני וניבי זגורי. בראיון לניב גלבוע באנשים (22:50, קשת 12), עו"ד שרמן יצא נגד התנהלות הפרקליטות במשפטו של רומן זדורוב, אותו גם ייצג בחלק מהזמן: "אני לא מאחל למישהו לקבל כתב אישום בישראל, צריך פרקליטות שיודעת להגיד 'טעינו'".

"גם אם עדיין חושבים שזדורוב עשה את מה שעשה, הרי ספק סביר יש", המשיך שרמן, "מה יהיה עם זדורוב? שאלוהים יעזור לו. עוד 10 שנים יגידו טוב, כמו שעשינו עם ברנס. כאשר מגישים כתב אישום נגד בן אדם במדינת ישראל, נגיד על רצח, גם אם הוא היה במטולה והרצח קרה באילת, הסיכוי שלו לצאת זכאי הוא 10 אחוז".



עוד התייחס שרמן למיוצגים שלו, והבהיר שצדק צריך להתקיים בכל המקומות: "המדינה רצתה לתת להם נגיד 100 אחוז עונש, ואני או זיכיתי או הוצאתי אותם עם 30 אחוז עונש. כנראה שמגיע להם 30 אחוז, כי המדינה הסכימה".

כשצמד המילים משפחות פשע עולה במהלך הראיון, שרמן מתנגד נחרצות: "את המילה ארגון פשע תוציא מהלקסיקון של המשפט הישראלי. ארגון פשע יש בפלרמו, ארגון פשע יש בארה"ב. דומרני מעולם לא הורשע בארגון פשע. ניבי זגורי, שאני מייצג אותו עכשיו, זוכה מארגון פשע".