לכמה שעות חזר אתמול יאיר לפיד להיות יאיר לפיד של פעם, וחגג את ההישג של מפלגתו, "יש עתיד", באירוע בו  אירח את רמי קליינשטיין ועינת שרוף על במה אחת. בכל מקרה, אף אחד לא נטל את אור הזרקורים מלפיד עצמו, שביצע את השיר With a Little Help From My Friends של להקת הביטלס.

החלטנו לא לחסוך מראש מפלגת "יש עתיד" ביקורת, ופנינו למקצוענים: "הוא נראה מאד שמח, להיכנס לאיכותו כמוזיקאי זה יהיה לא לכבודו ולא לכבודי. הוא שר נחמד, לא זייפן", אומר לנו גל אוחובסקי.

שרון מולדבי דווקא לא מתנגד לתת ביקורת בונה ללפיד, ואומר: "אני מופתע לטובה. זה היה יותר טוב מקלינטון והסקסופון. היה קשה לי עם נגינת הגיטרות שלו אבל לפי את יד ימין שלו הוא מחזיק קצב לא רע. ובכלל, יש משהו חביב ונוגע ללב בכך שאחד האנשים החזקים במדינה   נהיה מאושר מלעמוד על במה ולשיר שירים של הביטלס".

גם דני רובס לא התעלם מלפיד הגיטריסט והוסיף: "הופתעתי שיאיר מנגן גיטרה בכזאת רמה טובה, לא הייתי משאיר אותו סולו לדואט עם אריק קלפטון, אבל להחזיק גיטרה אקוסטית ולשיר – זה היה ממש יפה". ומהחושב מוזיקאי הבית של אנשים, המנחה דרור גלוברמן? "נגינה מדויקת אבל שירה מאומצת מדי, בשביל פעם ראשונה – עובר פלוס".

אנשים. א' - ג', 18:50