הישראלי העשיר בעולם

החל מהשבוע נושא בני שטיינמץ בתואר "הישראלי העשיר בעולם". הוא דורג במקום הראשון בסוכנות "בלומברג". בשנה האחרונה הונו של שטיינמץ צמד ב-220 מיליון דולר וההון הכולל שלו עומד כעת על 8.1 מיליארד דולרים. כל זה קורה בחייו של שטיינמץ המצליח, בעוד שאר חבריו הטייקונים הולכים וקורסים מהשנה האחרונה. שטיינמץ צבר את הונו מכריית יהלומים וזהב באפריקה, שם גם הופנו אליו טענות שוחד. אך שטיינמץ מגונן על פרטיות ונמנע מכל חשיפה. הוא כמעט ואינו מוכר לציבור הישראלי למרות שמעסיק את האלוף במיל' יואב גלנט כמנכ"ל באחת החברות שלו ואף שומר על קשרים עם ראשי הממשלה לשעבר אהוד ברק ואהוד אולמרט. גם המחלוקת בינו לבין מס הכנסה לגבי שיעור המס שעליו לשלם נשמרה תחת הראדר ולא זכתה להרבה תשומת לב מצד הציבור. לרגע התואר החדש הגיע הזמן שנכיר אותו קצת יותר.

איך מאבדים 1.4 מיליארד שקלים?

אלי גליקמן, מנכ"ל חברת החשמל, נאלץ להתמודד עם ביקורת קשה ולענות על השאלה כיצד מאבדים 1.4 מיליארד שקלים? בעקבות התקלה מיהר גליקמן להודיע כי בכוונתו להדק את הפיקוח על הכספים. טענתו לעת עתה היא כי מדובר ב "קצר בתקשורת"- טענה שלא מצליח לשכנע במיוחד. אחרי שנים של דו"חות ביקורת קשים המופנים אל מונופול החשמל, הגיע הזמן לתשובות יותר רציניות- אחרי הכל, מדובר בכסף שאנחנו משלמים.

אמא בפעם השנייה

היא השחקנית יעל שרוני אשר אתמול ילדה, במזל טוב, את ביתה השנייה. השחקנית בת ה-37 מוכרת בעיקר כלילך איצקוביץ מסדרת הסאטירה "רמזור", אשתו המרירה של איסקו ואימא לילדה תובענית במיוחד. אנו מאחלים לה שהיחסים עם ביתה החדשה בחיים האמיתיים יהיו קצת יותר קלים.

אנשים, ראשון-שלישי, בשעה 18:50