כששלמה עזרן הגיע לאודישן של "מאסטר שף" המשך דרכו בנבחרת הוטל בספק. למרות שאייל שני ומיכל אנסקי טענו שיש לו פוטנציאל, רושפלד סימן אותו כמי שייפול די מהר אחרי שטען שהאוכל שלו דוחה בעל טעם מקולקל. ולמרות זאת, נראה שלאט לאט הוא מבסס את מקומו בנבחרת והערב (ד') ב-21:00 הוא שוב ינסה לרכוש את אמון השופטים. אז הנה כמה דברים שלא ידעתם על המתמודד שהבטיח לרושפלד שהוא עוד יאכל את הכובע.

מה הזכרון הראשון שלך מהמטבח?

"אחרי שיעור כלכלת בית חזרתי הביתה והכרחתי את אמא שלי לקנות את כל המוצרים מהם אפשר להכין כדורי שוקולד. זה הזכרון הראשון שלי מכיתה ג', שם בעצם התחיל החלום".

מתי הרגשת הכי טוב עם עצמך?

"כשהבת הגדולה שלי נולדה. זה הרגע הכי מאושר שחוויתי בחיים ושם התחלתי גם ללמוד על אהבה, התאהבתי באשתי הרבה יותר משחשבתי שאפשר".

איזה אירוע בחייך השפיע עליך במיוחד?

"המוות של אבא שלי לפני שנתיים. זה בעצם הרגע ששינה אותי כאדם לחלוטין, גרם לי לעסוק בתחומים שלא חלמתי עליהם כמו אומנות ורוחניות ולהבין יותר אנשים, את החיים, להיות בן אדם הרבה יותר צנוע".

איזה הרגל מגונה יש לך?

"אני מאוד אוהב עצים. אני מאוד אוהב איך שהם נושמים, אני אוהב להסתכל עליהם ולחבק אותם. עצים עושים לי משהו שאני לא יכול להסביר ואני גר במושב אז זה כל הזמן פרוס לי מול העיניים. לראות את התנועה שלהם, את חילופי העונות ואת כל מה שעובר על עץ זה פטיש רציני מאוד שיש לי". 

מה הדבר הכי אקזוטי שאכלת?

"האמת היא שאכלתי לא מעט דברים כאלה, דורבן מבושל בבירה זה המאכל הכי פחות אקזוטי. אכלתי זנב של קרוקודיל, זה החלק הכי טעים שלו, מבושל בחמש צורות שונות, ועוד דברים שאני מעדיף לא לפרט".

מה החלום הכי גדול שלך?

"להיות מאושר, להתקדם עם התחום הזה של הבישול שהוא התשוקה שלי כרגע, ולשם אני מרכז את כל הכוחות שלי ואני מאמין שלזה אני אקדיש את כל הזמן שיהיה לי".

"אנשים", רביעי - חמישי ב18:50, ערוץ 2