בעוד שבועיים ויום נדע כולנו האם נתניהו יעשה היסטוריה, ינצח שוב בקלפי, ויוכל להתקרב לשיאו ההיסטורי של דוד בן-גוריון בכהונה הארוכה ביותר כראש ממשלה, מאז הקמת המדינה. זה טוב? זה רע? תלוי את מי שואלים. הכנו עבורכם כתבת פרופיל על נתניהו בדגש על מערכת הבחירות והפרשות השונות ששמו נקשר בהן לאחרונה, אחת מהן היא ביקורו של המעצב מושיק גלאמין בביתו.

אז מה באמת מתרחש בבית ראש הממשלה ומי צודק - אב הבית לשעבר, מני נפתלי, שמתאר התנהלות בעייתית ומביכה של שרה ובנימין נתניהו? או המעצב מושיק גלאמין, שקפץ לביקור בית מפנק ומלטף, רגע לפני פרסום דו"ח מבקר המדינה? "זו הייתה שגיאה איומה להציג את עצמם מסכנים, זה אפילו במידה מסוימת פתאטי. אוקי, זה לא המקום הכי אסתטי שראיתי, אבל להתלונן? אף אחד לא הכריח אותך להיות ראש ממשלה", אומר העיתונאי אביב בושינסקי.  

 >> עקבו אחרי "אנשים" גם בפייסבוק 

בושינסקי הוא לא היחיד שחושב שנתניהו עשה טעות: "בהתחלה הוא נקט קו נכון והוגן כשאמר 'הניחו לשרה, יש לכם עסק איתי, תתקפו איתי'", אומר דן מרגלית, "אבל בפועל יומיים אחרי שהוא אמר את זה, הוא איפשר לקיים סרטון אצלו בבית בכיכובה של שרה, אז הוא לא יכול להגיד שהיא אדם פרטי, הוא הכניס אותה למערכה". זו כמובן לא הפעם הראשונה שהגברת הראשונה עולה לכותרות: "זה נמשך מעל עשרים שנה", אומרת גילה בן ארצי, "מישהי אחרת עם הרבה פחות עוצמות וכוח כבר הייתה מתמוטטת. היא חזקה בצורה בלתי רגילה, היא לא נשברת והיא אפילו נלחמת על שמה הטוב". 

האם פרשת הבקבוקים והפרשות האחרות ירחיקו מצביעים מנתניהו או שיחזירו לליכוד את תמיכת הגרעין הקשה?

"בחירות אישיות", סדרת תכניות מיוחדת, מבית "אנשים", על האנשים שאתם חושבים להצביע להם - ימי שני, מיד אחרי "ארץ נהדרת"