בחודשים האחרונים בחייו של כדורגלן העבר אייל ברקוביץ' עברו שינויים מטלטלים. מהליך גירושין אחרי כ-30 שנות נישואים, ועד זוגיות חדשה וציפייה לילד נוסף. שמו עלה לכותרות בעבר בעיקר לאור הקריירה מפוארת כשחקן כדורגל אבל לתחקיר של חיים אתגר ב״אנשים" הוא בחר להגיב בקללות. בהודעות שהתפרסמו, נחשפו הגידופים שברקוביץ' הפנה ישירות כלפי מנחה הטלוויזיה בהן כתב: ״תזדיין יא הומו".

ברקוביץ': לא היה ולא נברא (צילום: מתוך הסדרה "שחקן זר")
צילום: מתוך הסדרה "שחקן זר"

פוסט שפירסמה בימים האחרונים שדרנית הספורט בקי גריפין סימל את תחילתה של מה שנראה כשערורייה חדשה. גריפין הפנתה אצבע מאשימה כלפי ברקוביץ' וטענה כי התקיף אותה מינית, ורמזה כי היא בוודאי אינה היחידה. בפוסט החריף פירטה גריפין את השתלשלות העניינים: "הוא דחף לי בכוח ידיים למכנסיים", וטענה כי ברקוביץ' אף עקב אחריה.

בקי גריפין
צילום:

בסיקור מיוחד ב"אנשים" על הטלטלות בחייו של ברקוביץ', אשתו טלי מתייחסת לאירועים: "אנחנו עדיין לא גרושים, אבל הוא כבר קורא לי גרושתו והצהיר שיש לו בת זוג וילד", והדרך בה היא בוחרת להתמודד: "בניגוד לאייל אני קצת יותר שקולה, תמיד הייתי, ואני חושבת כמה צעדים קדימה". בין הגירושים המתוקשרים להאשמות החדשות, לטלי ברקוביץ' יש דאגה אחת עיקרית: "יש פה ילדים, והילדים שלי הם אלה שנפגעים מכל הסיפור הזה״. 

 "אנשים"- רביעי וחמישי ב-18:50, שישי ב- 18:30