עומר אדם מתראיין הערב (שני, 18:50, ערוץ 2 - "קשת") ומספר על הקיץ הסוער שעובר עליו. הוא הוציא בשבוע שעבר את אלבומו החדש "מוזיקה ושקט", ולאחרונה העלה מופע חדש עם צמד דיג'ייז, בו הוא מבצע גרסאות אלקטרוניות למיטב להיטיו המקפיצים.

בדרך להופעת ההשקה באומן 17 ליווה אותו צוות "אנשים", כאשר אל הפמלייה הקבועה כוללת את האבא יניב והמנהל האישי אסף אטדגי מצטרף אלעד צפני, לשעבר דייר בבית "האח הגדול"מודמות מוכרת בעולם חיי הלילה, המכנה את עצמו לעיתים "אלעד הגמד". אדם מקפיד להתאים לו כובע ומספר: "הקשר בינינו נוצר כשאלעד היה אצלי בבית הספר ורצו הרביץ לו, ואני הגנתי עליו". "אנחנו מכירים דרך חברים", אומר צפני וצוחק.

"בתחילת הדרך בוטלה לי הופעה בתל אביב כי לא בא קהל"

בראיון עמו מדבר עומר אדם גם על קשר המיוחד שנוצר בקיץ האחרון בינו לבין קהילת הלהט"ב, שבא לידי ביטוי  בשיר "תל אביב" ששר במצעד הגאווה האחרון והפך למעין המנון חדש. "אני בא כדי לעשות לקהל שמח, וממש לא משנה ההעדפה המינית שלך", הוא מבהיר.

"בתחילת הדרך שלי היינו מופיעים בעיקר בפריפריה, בצפון ובדרום, ובתל אביב פחות", הוא חושף. "אני זוכר שקבענו הופעה בתל אביב, לא הגיע מספיק קהל, וההופעה בוטלה. אז אני לא יכול להתקבע ולהגיד שאני שר רק 'הופה', צריך למצוא כיוונים חדשים כל הזמן".

>> האם עומר אדם יהיה זמר השנה? הצביעו למצעד השנתי של ישראל