תקופה לא פשוטה עברה על ליהיא גרינר. בשבוע ה-18 להריונה השלישי, יוצאת "האח הגדול" בישרה בדמעות כי היא עברה הפלה. בימים אלה גרינר מנסה לחזור לשגרת החיים הרגילה שלה ומסתכלת אל העתיד באופטימיות.

בראיון שהעניקה לתכנית "אנשים" וישודר הערב בערוץ 12, סיפרה גרינר, בין היתר, על תפיסת העולם שלה כאמא: "מייקל אוהב לעשות הרבה רעש ובגלל שאני מאוד סלפיש ומאוד אכפת לי מעצמי, אני מעדיפה פשוט לתת לו מה שהוא רוצה בשביל השקט הנפשי שלי. זה מה שהופך אותי לאמא גרועה".

אם הילדים ירצו להיות שחקנים, דוגמנים או כוכבי ריאליטי?

"אני מאוד מקווה שהם לא ירצו. במיוחד מייקל שהוא גבר. אני מאוד 'אולד פשן'. אני חושבת שהוא צריך ללכת לעבוד עם יוסי, נדלן להתחיל להרוויח כסף טוב, שיהיה ביזנס מן. וג'ולין בת, אז שתלך לריאליטי, שתהנה, תעשה חיים, שתדגמן קצת".

זה ממקום שוביניסטי?

"זה טוב שגברים מרווויחים יותר, זה טוב. הם צריכים לפנק ולעשות דברים וככה האישה מקבל את השיוויון גם. לג'ולין יהיה גבר שיפנק אותה".

קצת יפו היום. :) צילום: קוקלה שלי

A post shared by ליהיא גרינר Lihi Griner (@lihisunshine) on

Thank you thank you thank you my Kookla for making not only 2017 but every year with you so wonderful. Thank you for always being on my side and always believe In me. Most of all thank you for the most amazing children and for being such an amazing father, husband and my best friend. I’m excited for 2018 with you .... it’s definitely going to be a ride.... but I’m willing to go on any ride with you. I love you Kookie. Happy New Year Happy New Year everyone! Wishing you all a happy, successful and healthy new year. ❤️

A post shared by ליהיא גרינר Lihi Griner (@lihisunshine) on