ארי שמאי הוא אדם שנוי במחלוקת. מצד אחד נתפס כמעורר מהומות סדרתי, פרובוקטור רועש ונטול רסן. מאידך מדובר בעורך דין נודע ואיש תקשורת חד שמנפיק שנינויות ללא הפסקה. אבל בגיל 47 כל המורכבות הזו מפנה מקום לאישה שכבשה את ליבו. "שנינו נרקסיסטים, אוהבים ספורט, שנינו אוהבים כלבים, אוהבים את שנינו, זה גדול" מודה ארי שמאי.  השבוע שמאי יתחתן עם ירדן כץ, כדורסלנית ומשפטנית בת 25.

עורך הדין שמסתבך עם כולם

ארי שמאי נולד שנת 1964 בצפון הישן של תל אביב. בצבא שירת בנח"ל ועם שחרורו נרשם ללימודי משפטים באוניברסיטת תל אביב. בגיל 25 החל את הקריירה שלו בתחום התקשורת כעיתונאי במקומון התל אביבי "העיר", ובמקביל הוזמן להופיע בתכניות טלוויזיה כפנליסט וכמגיש אורח. בשנת 1993 אפילו קיבל תכנית רדיו בגלי צה"ל שהוקדשה למוזיקה ים תיכונית, ובעשר השנים האחרונות הוא משדר ברדיו לב המדינה.

בחלק מהופעותיו התקשורתיות הסתבך והרגיז לא מעט אנשים. הוא הסתכסך עם אברי גלעד וגיא מרוז, העליב את גיל ריבה ופעל בקולניות כנגד ראש עיריית תל אביב, רון חולדאי. במרץ 2008, הוכה באכזריות בידי שני אלמונים ואושפז, המקרה לא פוענח עד היום ולפי חלק מהחשדות, המכים היו אוהדי בית"ר ירושלים בכדורגל שכעסו על כמה מהתבטאויותיו.

רווק מבוקש ובליין ידוע

שמאי היה שנים בליין ידוע ורווק מבוקש ובין השאר ניהל זוגיות עם לילך יפה, אושיית לילה ידועה ומבלי מועדון הגנקי, שבשלוש השנים האחרונות נשואה לפרשן הצבאי של ערוץ 10, אלון בן דוד. בינואר 2009, נעצר עם אחרים בפרשה שהסעירה את המדינה כשמהרגע הראשון, טען לחפותו. הפרשה שהחלה בקול תרועה רמה בכל מהדורות החדשות וכותרות העיתונים, הסתיימה בקול דממה דקה ללא כתב אישום.

ביולי 2009 הסתבך שוב כשהשליך סכין, אותה חשב בטעות כמצית פלסטיק, ופגע בשוגג בתינוקת. שמאי נשפט והואשם בגרימת חבלה ברשלנות, ובסופו של דבר השופט החליט שלא להרשיעו. "לא עניין אותי המצב המשפטי, רק שהתינוקת תהיה בריאה, והיא הייתה בריאה" מסביר שמאי.

"יגאל עמיר אמור להיות משוחרר כמו כל רוצח אחר"
הסערה הגדולה ביותר שמלווה את שמאי בשנים האחרונות נוגעת לעובדה שהפך להיות עורך הדין של רוצח ראש הממשלה, יגאל עמיר, וייצג אותו בהצלחה בבקשה שלו להתייחד עם אשתו. את הייצוג עשה ללא תמורה, והיום יש לעמיר ילד בן 4. בשיאה של חתונת אחיו של יגאל עמיר עם ביתה של לריסה טרימבובלר, ייחל שמאי שהבן של יגאל יזכה בבר המצווה שלו לראות את אביו חופשי. "כל מה שאמרתי על הבמה הוא שאני חושב שיגאל עמיר אמור להיות משוחרר כמו כל רוצח אחר" מסביר שמאי. "אני אומר דעות חריגות, אני אומר את מה שאני מאמין" מוסיף.

השנה האחרונה היטיבה עם שמאי שריסן את חיבתו לבילויים סוערים ולחומרים אסורים. "כשאתה מתעסק בחומרים יותר מאשר בחומרנות, אז המצב הכלכלי שלה נפגע ואתה קורס כלכלית" מודה שמאי. "לא כמו רון קופמן, אבל נכון להיום אני כבר לא חייב" מוסיף.

>> אלירז שדה: "צר לי על סער שיינפיין"

>> אנשים, ראשון-שלישי ב-18:50