בשנות השבעים יהודה ברקן היה בשיא הפריחה שלו כשכיכב בשורה ארוכה של סרטי בורקס שהפכו לקלאסיקות ישראליות, ביניהם "צ'ארלי וחצי", "חגיגה בסנוקר" ועוד. בהמשך, במקביל להשתתפותו בסרטי דרמה רבים, הוא גם החל לביים ולהפיק סרטי מתיחות והפך לכוכב תרבות.

אחרי ההצלחה הגדולה, בשני העשורים האחרונים הוא חווה סדרה של אירועים מטלטלים: פשיטת רגל, מעורבות בשוק האפור, ההרשעה בהעלמת מס ומעל הכל התמיכה בבנו שהורשע בסחר בסמים. התהפוכות והמשברים הובילו אותו למהפך הגדול של חייו, החזרה בתשובה: "אני מאוד מבסוט מהמהפך שעברתי, למרות שיש עלי כמה צלקות מסטירות שחטפתי במהלך הדרך", הוא אומר, "זה גם משפיע על הנושא של בריאות- יש לי דלקת עצבית בידיים, אני לא יכול לרכוס כפתור". 

ברקן מספר שההתקרבות לדת וליהדות עזרו לו למצוא את המקום הרגוע שלו וטוען שהחזרה בתשובה הצילה את חייו: "אם לא הייתי בעולמה של תורה אני לא יודע איפה הייתי היום. כשאתה יהודי חילוני ורע לך אין למי לפנות. כשרע לי אני יוצא לשדה וצועק בקול "טאטא". אני יודע שזה נשמע אולי יותר מדי ובאותו הרגע יושבים כמה חבר'ה שרואים אותי וחושבים 'צריך לשלוח אמבולנס הבחור השתגע'", הוא צוחק.

הערב ב-22:30 ברקן משאיר את המשברים מאחור וחוזר למסך בעונה השנייה של הסדרה "פלפלים צהובים", בה הוא מגלם סב לילד אוטיסט.

 הכתבה המלאה תשודר הערב ב"אנשים", 18:50, ערוץ 2