פרט לפריצה שלה השנה דרך הליהוק ל"איט גירלס", הפינה הקבועה ב"לילה חם עם אופירה וברקוביץ'", ולהשתתפותה בקליפ "כרמלה" של משה פרץ - הדוגמנית עדן פינס הפכה ליקירת מדורי הרכילות בחודשים האחרונים בעיקר לאחר ששמה נקשר רומנטית לכמה וכמה גברים מהביצה המקומית. רגע לפני הפרסומים היום (ה') על זוגיות חדשה שהיא מנהלת עם עמרי בן נתן, היא התראיינה לתכנית "אנשים", והבהירה שאת ההצלחה שלה היא חייבת אך ורק לעצמה: "אני עדן פינס, אני לא צריכה שידביקו לי אף בן אדם מפורסם, הכל בסדר, ואני הולכת לתת לכם בראש השנה".

את השמועות שהתפרסמו לאחרונה, בדבר מערכות יחסים עם עומר אדם ואייל גולן, ביקשה פינס להפריך באופן סופי. "כל בן אדם שאני עכשיו אסתובב איתו, יבוא ליומולדת שלי, מדביקים לי אותו כבן זוג? די", אמרה פינס והוסיפה: "אייל גולן חבר שלי, אסור שיהיו לי חברים מהתעשייה?". גם לגבי אדם הייתה פינס חד משמעית: "לא הייתה זוגיות, חברים טובים".

עם טום אביב ניהלה פינס מערכת יחסים פוטוגנית שנמשכה מספר חודשים, אך לטענתה הזוגיות הזאת לא הייתה כרטיס הכניסה שלה לתודעה הציבורית. "נכנסתי לתודעה בזכות עצמי", סיפרה הדוגמנית. אחרי הפרידה, נשאל השף בריאיון ל"אנשים" לדעתו על מערכת היחסים שלכאורה מנהלת פינס עם אדם, והוא לא נשאר חייב: "תמיד שואלים אותי – אתה לא כועס? למה שאני אכעס, אני צריך לכעוס על בן אדם שלקח משהו שלא רציתי?". גם לנושא זה נדרשה פינס: "מה שהוא אמר זה יכול להיות גם בלהט הרגע, אני מקבלת הכל באהבה ובהבנה. בואו נגיד ככה, לא ברמה. בלי קשר אלי, לא מתאים לו. אני מבינה שזה אולי מגיע ממקום של אגו".

ולקינוח החליטה פינס להשיב מלחמה לטוקבקיסטים, לאחר שלאחרונה פורסמו תמונות פפראצי שלה בבגד ים, שלוו בתגובות קשות מצד הגולשים. "בואו נגיד שזה השפיע עלי, ואני כן אתחיל לשקול איך להסתובב בים", סיפרה פינס בגילוי לב. "אני קוראת טוקבקים, הלוואי ויפסיקו עם הבריונות הזאת ברשת, זה כזה מיותר. אתה נמצא מאחורי מקלדת ואתה פותח את הפה ככה? בוא דבר איתי בארבע עיניים ותגיד לי שאני בהמה שמנה".

"אנשים" עם חיים אתגר וקורין גדעון: ראשון עד חמישי ב-17:15 בקשת, ערוץ 12