בגיל 61 מצאה בטי רוקאווי, מי שהייתה ממייסדות ענף הדוגמנות בישראל, את השלווה והשקט הפנימי שלה. בכתבתה של אורלי מירקין שתשודר הערב (שני) ב"אנשים", היא מדברת על ההצלחה הגדולה והנפילה שבאה בעקבותיה, התדמית הבעייתית, ההאשמות שעודדה אנורקסיה וגם על הגברים בחייה.

"אני קמה בבוקר, עושה תפילות. הכל בשקט מאוד גדול בחיים שלי, אני שמה מוזיקה של מדיטציה", מתארת רוקוואי את שגרת יומה הרוחנית, כזאת שלא אופיינית למי שמזוהה כל כך עם עולם האופנה התחרותי והאגרסיבי. "היום אני מחבקת את עצמי, איזה כיף לי! אני לא זוכרת שנים שחיבקתי את עצמי. היום אני במודעות, מה בטי רוצה? מה בטי מרגישה? עכשיו אני אומרת בטי הולכת לגדל את בטי".

בטי רוקאווי מתמודדת מאסטר שף VIP (יח``צ: ינאי יחיאל)
בקרוב היא תלבש את הסינר של מאסטר שף VIP | יח``צ: ינאי יחיאל

בביתה שבארסוף פגשנו גם את הגרוש שלה,פרופסור רוברט רוקאווי שאיתו רוקאווי ממשיכה לחלוק את חייה: "הוא היה לבד, אני הייתי לבד, אז אמרנו 'יאללה'", מתארת בטי את הבחירה לאחד כתובות שמונה שנים אחרי הגירושין.

זה לא רק מגורים, אתם גם יוצאים ביחד לחופשות, זאת בעצם זוגיות ללא זוגיות.

"אנחנו תמיד היינו ביחסים טובים, לא היה כעס ולא הייתה שנאה. אמרתי 'את לא צריכה לעשות שום דבר, רק לטפל בבית'", משחזר רוברט, אבל מדגיש שלא מדובר בשום דבר מעבר לזה: "אנחנו יוצאים ביחד, לארוחות וסרטים וכאלה, אבל  יש לה את החברים שלה, והיא הולכת למקומות שלא מעניינים אותי".

מי שעוד הצטרפה אלינו למפגשה היא המיוצגת שלא נטשה – מלכת היופי לשעבר רנא ראסלן, שהופתעה ממערכת היחסים המיוחדת :"אם הוא יביא חברה מה תעשי?", תוהה רנא שנענת בתשובה לא שגרתית: "אני אעשה להם קפה יחד, אני אאפה להם עוגה אפילו".

 'אנשים', שני ב-18:50