בשנת 2003 אמא של שירי מימון ראתה בטלוויזיה פרסומת לאודישנים לתחרות שירה חדשה. מימון נרשמה, כוכב נולד הפכה לדבר הכי גדול על המסך והשאר זה היסטוריה. חמש שנים קודם לכן, כשהיא בת 17 בלבד, ניסתה מימון לפתח את הקריירה המוזיקלית באילת: "אין לי מושג מה חשבתי לעצמי, אני שם ראיתי דברים שילדה בת 17 לא צריכה לראות - סמים, ניצול מיני", היא מספרת.

אבל מימון הייתה חזקה ולא נכנעה לאותו ניצול מיני: "היה מישהו שחשב שהוא יכול להשכיב אותי כדי להוציא אלבום, ראה מישהי שרוצה להיות זמרת וחשב שהיא תעשה הכל בשביל זה", היא אומרת ושוברת את קשר השתיקה בתעשיית המוזיקה סביב הטרדות מיניות, "אני לא מבינה איך לא פחדתי, הייתי בבית שלו בלילה, זה היה יכול להיגמר בקלות הרבה יותר רע. זה פוגש כל אישה בכל מקום עבודה, זה לא הגיוני שדברים כאלה עדיין קורים".

 >> עקבו אחרי "אנשים" גם בפייסבוק

עכשיו, לקראת אלבום רביעי ועם סיבוב הופעות חדש, פגשה אורלי מירקין את גרסת 2015 של הזמרת לראיון על הלילה ההוא בניצנים, על השילוב המורכב בין האמהות והקריירה ("אני אמא טוטאלית וזה עולה לי בבריאות, אני מהאמהות שאומרות שקשה לה, מספרת את האמת - זה קשה"), ועל החיים בגובה מטר חמישים ושלוש. ומה בעלה חושב על הזוגיות איתה?

"אנשים"- ימים א'-ג', 18:50