בעוד כשבוע נצא כולנו לקלפיות ונממש את זכותנו הפולטית, ובעוד רבים עדיין מתלבטים למי להצביע, נדמה שלסלבס שלנו כבר יש כיוון. גם השבוע המשיכו במערכת "אנשים" להתקשר לאנשים שכולנו מכירים כדי לשאול האם הם כבר החליטו, הנה מה שהם ענו:

משה איבגי, שמשתתף בקמפיין של "המחנה הציוני", לא הפתיע אותנו: "אני מצביע למחנה הציוני, המפלגה שמנסה לעשות שלום. יש אנשים יוצאים מן הכלל בתוך המפלגה הזאת. אני חושב שהם הכי חברתיים שהיו פה אי פעם. אני נותן בהם אמון עדיין ואני מקווה שהם יעשו את העבודה לטובת כלל הציבור".

שלומי קוריאט: "אני מתלבט האמת היא בין יאיר לבין כחלון. חשוב לי שהמפלגה שאבחר בה קודם כל תטפל במצע חברתי. המצב הביטחוני תמיד יהיה בסדר עדיפות גבוה, אבל כרגע מבחינתי כאזרח המדינה, מצע חברתי מדבר אלי הרבה יותר".

נורמן עיסא: "למפלגה המשותפת. כי הם יהיו כוח ויעבדו לטובת האזרחים הערבים שחיים פה, לשפר את מצבם".

נאור ציון: "האמת שאני עדיין לא יודע, אני מתלבט בין כמה. בכל מקרה אני לא מוציא את זה החוצה אף פעם, את יודעת, זה ביני לבין הקלפי".

רבקה מיכאלי: "אני ממש לא מסתירה את זה ואני גם משתתפת בשיר שתומך במרצ, כי המצפון שלי עובד שעות נוספות וגם השכל הישר. בגלל שאני מאוד אוהבת את ארצי מולדתי, אני מצביעה מרצ".

שמעון גרשון: "פעם אחרונה בחרתי ביאיר לפיד שאני מאוד מאוד בעדו. אני חושב שהוא בן אדם שאפשר לסמוך עליו, לאורך זמן הוא גם יוכל לעשות דברים מאוד מאוד טובים בשביל כולם. גם כחלון יש לו פעילות מעניינת".

אושיק לוי: "עדיין מתלבט, כן, אבל יש כיוון לפחות - שמאלה, מרכז שמאלה".

מנחם בן, שפורסם בעבר כי הוא שוקל להתמודד בבית היהודי: "יש לי סימפטיה למפלגה קטנה ומגניבה שנקראת "בזכותכן", מפלגת נשים חרדיות. אבל מכיוון שאין להן סיכוי כנראה, אז אני מתלבט. בכל מקרה, אני שונא גם את השמאל וגם את הימין באופן כללי,  אז קשה לבחור".

"אנשים"- ימים א'-ג', 18:50

 >> עקבו אחרי "אנשים" גם בפייסבוק