מה לא יודעים עלייך?

מעטים יודעים שאני אקורדיוניסט ושאני עושה שירה בציבור עם השקופיות וכל הסיפורים האלה.

מה היית בגלגול אחר?

בגלגול אחר הייתי אולי, מדריך טיולים. אני מאוד אוהב להסביר ולקחת קבוצות לטיולים, אבל לא יוצא לי לעשות את הדברים האלו. הייתי עושה את זה גם בארץ וגם בחו"ל, אני מאוד אוהב את זה.

מה היה הרגע הקשה בחייך?

כשהייתי כתב צבאי, זה היה בתקופת מלחמת לבנון הראשונה, שלחו אותי לסקר לוויות צבאיות. הייתה תקופה אז במלחמה, שכמעט כל יום היו נהרגים חיילים, ואני הייתי צריך לסקר את הלוויות. זו הייתה תקופה מאוד מאוד קשה עבורי.

מתי הרגשת הכי טוב עם עצמך?

בפעם הראשונה שבאתי לכנסת, כשנבחרתי ב-2009. ביום ההשבעה, זה היה גם יום ההולדת שלי, נכנסתי למליאה, זה משהו שחלמתי עליו בתור ילד קטן, ופתאום אני מסתכל ואני בתוך הסיפור הזה. זה היה רגע משמח.

מה הכי מכעיס אותך?

הכי מכעיסה אותי אטימות של מערכות. אני מטפל הרבה במקרים של אנשים שפונים אליי עם תלונות צודקות והאמת אפילו די פשוטות לפתרון. כשהם פונים לבד הם נתקלים באטימות שבאה מתוך זלזול ובורות. את רואה איך שאני מגיע למנהל הנושא נפתר בשתי דקות, אבל האדם המסכן הזה חודשים מנסה לקבל משהו שמגיע לו וזורקים אותו מהחדר, זה מוציא אותי מדעתי.

מתי בכית פעם אחרונה?

לפני שבוע. היה כנס של העלייה של ההורים שלי, עליית פולין 1957. זה היה מאוד נוסטלגי ומרגש והיו קטעים שמאוד התרגשתי מהם. דברים שאני זוכר מהבית ומהמשפחה. הנה כבר עכשיו אני מתחיל לדמוע שוב.

איזה יכולת על היית רוצה שתהיה לך?

הייתי רוצה להיות מסוגל לנסוע בזמן, כמו בסרטי המדע הבדיוני. אני בעיקר הייתי רוצה לקפוץ לעבר, לראות באמת איך דברים פה היו נראים, איך ההורים שלי היו כשהם היו ילדים.

למי אתה מתגעגע?

אהבתי לבוא לסבא וסבתא שלי והם כבר כמה שנים לא איתנו ואני מאוד מתגעגע. גם לשיחות איתם אני מאוד מתגעגע, לחוכמת החיים.

מה עושה אותך מאושר?

לא דבר מסובך במיוחד, אני נורא אוהב להסתובב ברגל בעיר ברחובות, במיוחד ביום שישי אחר הצהריים, יום יפה, כמה קילומטרים טובים. זה עושה אותי מאושר.

אנשים, ראשון-שלישי, 18:50