שלוש שנים אחרי הפרידה המתוקשרת מהאישה העשירה בישראל, עופר גלזר לא מביט אחורה בזעם. "הייתי בתוך מערכת שכללי המשחק בה היו שונים. כל זמן שהייתי בתוך המגרש, ההגדרה הייתה לא להתראיין ולהגיב" מספר גלזר. "קראו לי סינדרלה ואם אפשר להפוך אותו למיני מפלצת, נעשה אותו למיני מפלצת. באתי ממקום תמים כי שרי מקסימה" מוסיף.

עד שהכיר את שרי אריסון, שהונה מוערך בכארבעה מיליארד דולר, נחשב גלזר באילת לאיש עסקים אמיד בקנה מידה מקומי. היום הוא איש עשיר בקנה מידה ישראלי. "אם הייתי רוצה לעשות מכה הייתי יוצא עם הרבה מאוד כסף, ולא לקחתי איתי כלום" טוען גלזר על השמועות שטענו כי הוא אדם שהתחתן עם אריסון כדי לעשות קופה.

"כששמעתי את השם שרי אריסון בהתחלה, לא ידעתי מי זאת"

עופר גלזר נולד בשנת 1960 לעובד בנמל חיפה ולבעלת חנות צמר. הוא גדל בקריית ים וכבר מגיל צעיר פיתח חוש לביזנס. לפני שפגש את אריסון, גלזר התחתן והתגרש פעמיים והביא לעולם שלוש בנות. "זה לא המודל האידיאלי, אבל אנחנו מנהלים את זה בצורה מאוד תומכת בה הבנות יודעות שיש להם זוג הורים שתמיד יהיו שם בשבילם" טוען גלזר.

בתחילת שנות ה-90 עבר לאילת ובשנת 2001 פנה לשדכנית וביקש את עזרתה במציאת בת זוג וכך הכיר את שרי אריסון. "כששמעתי את השם לא ידעתי מי זאת" חושף עופר. "באינסטינקט הראשוני לא הייתי מעוניין. אבל לימים נפגשנו והתחברנו" הוסיף. ארבעה חודשים וחצי בלבד מאז פגישתם הראשונה התחתנו בחצר הוילה המפוארת של אריסון במושב בני ציון בהשתתפות כל המי ומי. לשניהם אלה היו הנישואים השלישיים. "כל אחד הביא למערכת היחסים הזו קוטב אחר. אני באתי ממקום מאוד רץ אחרי החומר והיא באה עם הקטע הרוחני ואהבתי את זה" טוען גלזר.

"נעשה לי עוול ענק"

בשנת 2003 הוגשה נגד גלזר תלונה על הטרדה מינית על ידי אחות שטיפלה באריסון בדירתה בתל אביב כאשר החלימה מניתוח. בעקבות חקירת המשטרה הוגש נגדו כתב אישום והוא הורשע במעשים מגונים והטרדה מינית של אותה אחות ושל אישה נוספת, ונידון לשישה חודשי מאסר בפועל. "זה קרה לפני כמעט עשר שנים ואנשים זוכרים את זה כאילו זה היה אתמול בגלל שהייתי בתודעה ודאגו שהייתי בתודעה" מספר גלזר. "נעשה לי עוול ענק, אבל זה לא הזמן והמקום לדבר על זה" הוסיף.
האחות הסיעודית שהציתה את הפרשה הגישה נגד גלזר גם תביעה אזרחית ובית המשפט פסק שגלזר ישלם לה פיצויים בסך רבע מיליון שקלים, ואריסון התייצבה לימינו של גלזר בתקופת המשפט והמאסר. כשנה לאחר שהשתחרר מכלא מעשיהו, נרשמו סדקים ראשונים בזוגיות. "קרו כל מיני דברים שלא ידעתי איך לחבר אותם לעולם הגשמי שבו אני נמצא. חיים ככה עד שמרגישים שזה לא זה ונפרדים" מספר גלזר על הפרידה מאריסון.

"הדלתות נפתחות יותר בקלות"

מהחתונה עם אריסון, עופר גלזר יצא בן אדם עשיר. לפי פרסומים בעיתונות הכלכלית, אריסון העניקה לו בשעתו כשלוש מאות מיליון שקל כדי שיתחיל את דרכו העיסקית. הוא עצמו מבהיר כי לא מדובר במתנה אלא בסיוע בגיוס מימון בנקאי. היום הוא מנהל את עסקיו ממשרדים מפוארים במגדלי עזריאלי. בין השאר הוא מייבא מטבחי יוקרה, משקיע בתחום הנדל"ן ובעל אחזקות בחברות בורסאיות כשהונו נאמד בעשרות מיליוני דולרים. "כשאתה נמצא בקטגוריה בה הייתי, הדלתות נפתחות לך יותר בקלות ואתה יכול להגיע ליותר מקומות ועושה עסקים יותר גדולים" מסביר גלזר על חייו לצד אריסון.

בחודש האחרון הוא עבר להתגורר בסביון עם בת זוגו בשנתיים וחצי האחרונות, רותי דהן, שבהמשך לקשר הרומנטי גם מילאה תפקיד ניהולי באחת החברות שלו. "היא בת כיתה מכפר גלים, הכרנו בכיתה ט. אני ממש לא בדרך לחתונה רביעית, זה לא על הפרק" מסכם גלזר.

>> המהפכה הקולינרית של מיכל אנסקי

אנשים, ראשון-שלישי בשעה 18:50