דני פרידלנדר הפך לאחד הכוכבים הגדולים של "חתונה ממבט ראשון", ואפילו זכה לחיקוי ב"ארץ נהדרת". הוא המומחה שכבש את ליבנו עם ר' מתגלגלת במיוחד, ובראיון ל"אנשים" הודה שהחיקוי הפתיע אותו מאוד: "הם עשו אחלה דמות ומערכון נפלא. גם יעל וגם אני מאוד נרגשים מזה ששני פסיכולוגים לא רק הגיעו לפריים טיים, אלא גם ל'ארץ נהדרת'".

נעלבת?
"ממש לא. אני קצת נזהר לעשות עכשיו תנועות עם הידיים, אבל אלה התנועות שלי, בלתי אפשרי לא לעשות אותן. אני חושב שערן זרחוביץ' קלט אותי נפלא".

האם הלכתם רחוק מדי עם השידוך בין לירן ושירי?
"אני חשבתי שתשאל אותי שאלה הפוכה – 'האם יכול להיות שהשידוך בין לירן ושירי מתחיל להוכיח את עצמו?'. אנחנו מתחילים לראות את ההתרככות של שירי, ההתנהגות המופלאה של לירן לאורך כל העונה עובדת לו. קורה להם משהו מאוד טוב ככל שאנחנו מתקדמים בעונה. הם הופכים להיות זוג".

בהמשך, כשהתבקש לתת רמז לגבי הזוגות שיישארו ביחד אמר הפסיכולוג, "אני רומנטיקן. אז מאמין שחלק מהזוגות ירצו להישאר ביחד בסוף העונה".

עד שזה יגיע, נראה שהפופולריות של פרידלנדר רק הולכת וגדלה, בעיקר בזכות המבטא המתגלגל. "אני יליד קנדה אבל כל החיים בארץ. הר' שלי לא קנדית, לא הגעתי אתמול לארץ אלא בגיל שנתיים. זה מין חיקוי במשפחה, כולנו מחקים את אבא, שהוא מאוסטריה בכלל. זו ר' לא מוגדרת, אבל היא הפכה לסימן המסחרי שלי ואני מאוד גאה בה".

"אנשים": א'-ה' ב-22:50, קשת, ערוץ 12