מה עושה אותך מאושרת?

"המון דברים עושים אותי מאושרת. אחד מהם זה באמת הזכות שניתנה לי לשמח ולרגש אנשים. להעלות חיוך זה תמיד כיף".

זיכרון ילדות בלתי נשכח?

"זיכרון ילדות בלתי נשכח הוא הג'חנון של מרים. מרים אם את רואה את זה אני ממש מתגעגעת לג'חנון שלך. היא הייתה מגיעה לחוף מציצים בזמן שהיינו מבקרים שם כל המשפחה ואני זוכרת את זה למרות שהייתי מאוד קטנה".

עבודת הדוגמנות הראשונה שלך?

"הפעם ראשונה שדיגמנתי הייתה בגיל 6. הצטלמתי למעצבת שמלות כלה עם איזה דוגמנית גדולה ומהממת ולפני כמה שנים מצאתי את התמונה וגיליתי שזאת הייתה גלית גוטמן וזה היה מגניב".

מה הייתה העבודה הראשונה שלך?

"העבודה הראשונה שעבדתי בה הייתה בספריית די וי די. ברמת השרון וביליתי שם המון שעות גם כשלא הייתי צריכה לבוא, עדיין הולכת ויושבת איתם כי הם היו החברים שלי. למדתי שם לבגרויות וצפיתי במלא סרטים בחינם. עד היום יש לי ספרייה ענקית בתוך הראש. לפני איזה שבוע ראיתי שהחנות נסגרה וזה עשה לי ממש עצוב".

מה הטעות הנפוצה לגבייך?

"קוראים לי דר אז לפעמים חושבים שאני דוקטור זוזובסקי, סבתא שלי היא פרופסור ולפני זה היא הייתה דוקטור ונראה לי שאני אשאיר לה את הכבוד להישאר הדוקטור היחיד במשפחה".

מה התגובות שאת מקבלת ברחוב?

"פעם הלכתי למכולת ועצר אותי ילד בן 7 והציע לי להתחתן איתו. ברור שהסכמתי".

היתרונות והחסרונות בעבודה עם הבן זוג?

"יש המון המון יתרונות - נוח לי ואני מרגישה שיש לי גב ושיש שם מישהו איתי ששומר עליי ודואג לי ושלפעמים הוא גם שומר לי מקום בארוחת צהריים שזה חשוב כי כולם מתנפלים. החסרון הוא כשלפעמים כל אחד צריך להיות בשעה אחרת על הסט".

מה הדבר הכי רומנטי שעשית?

"אני לא יודעת אם אני טיפוס כל כך רומנטי אבל פעם למדתי לנגן שיר בשביל מישהו ושרתי לו אותו. זה היה די רומנטי".

איפה תהיי עוד 10 שנים?

"בעוד 10 שנים בעזרת השם אני אהיה עם המשפחה שלי ואני אמשיך לעשות את מה שאני אוהבת. אמן".

"אנשים" - רביעי וחמישי ב-18:50, שבת ב-23:00