>> כל הפרטים על רמי לוי

ספק אם לפני 35 שנים, כשעוד היה בעל חנות קטנה בשוק מחנה יהודה הירושלמי, תיאר לעצמו רמי לוי שעסקיו יגלגלו מאות מיליונים בשנה ושאישתו תהיה אחת משיאניות השכר בישראל: "כשאני הכרתי אותו הוא היה בתחילת העסקים. הוא היה מהוהר ושאלתי אותו על מה הוא חושב. הוא ענה לי שהוא חושב על המיליון הראשון", מספרת עדינה לוי על הפגישה הראשונה לפני יותר משלושים שנה.

נכון לשנת 2011, רמי לוי שווה כ-270 מיליון דולר ובשבוע הבא הוא יציין 35 שנים מאז ירש את החנות הקטנה בשוק מחנה יהודה בירושלים. אך כשיוצאים איתו לרחוב מיד מכירים את שמו השני - האיש של העם וחשוב לו שהם, הקליינטים, יראו שאפילו בארון הבגדים שלו אין זכר למיליונים.

החצי השני של רמי לוי

אשתו עדינה, היא החלק המשלים אותו וכמו רמי לוי, גם היא מחוסרת תואר אקדמאי. היא מנהלת מחדר קטנטן גדוש מסמכים את כספי האימפריה של רמי לוי ולפי מגזין Lady גלובס, עדינה מנחשבת לאחת מעשר הנשים המרוויחות הכי הרבה במשק הישראלי. לראשונה, היא  מסכימה להיחשף.
רמי לוי הוא אדם מסורתי ולאחרונה חזרו שניים מילדיו בתשובה. כל המשפחה הקרובה כמובן עובדת בעסק המשפחתי. "הוא היה שונה מהילדים האחרים. יש לו מזל ויש לו ראש" מודה מרדכי לוי, אביו של רמי.

האיש מהשוק

רמי לוי לא חשש כשהתחיל להרים את האימפריה שלו כשלדבריו, המתחרים ניסו לדאוג לכך שהאיש מהשוק לא יחזיק מעמד. "לא פעם ולא פעמיים ניסו להזיז אותי. לקחו לי מקומות שכמעט וסגרתי בהם חוזה", חושף רמי לוי.

לאחרונה הפך לתמנון של ממש: על הפלטפורמה של הסופרים הוא מוכר כל דבר, ממעורב ירושלמי דרך הבגדים שמעצבת הבת שלו, לה שישה סניפים הצמודים לסופרים שלו, ועד לביטוח ורשת סלולרית. מה יהיה בעתיד? אם זה תלוי ברמי, הדרך תמיד תכוון גבוה.

אנשים, רביעי וחמישי בשעה 18:50