בממלכת הבגדים שלה, המעצבת טובל,ה חסין היא המלכה האם, והיא זו שקובעת מי ילבש מה, אפילו כשמגיעים לראיין אותה. "התקציב לא מתאים לכולם" מסבירה טובל'ה חסין. "המחאה החברתית גרמה גם לנשים של הטייקונים לא להיכנס הנה" מוסיפה.

מלבד מלחמת ההישרדות המקצועית, מוצאת עצמה טובל'ה מנהלת חזית נוספת, הפעם בפן האישי. לפני כחצי שנה, עזב את הבית בעלה, איש העסקים עמית חסין, לו הייתה נשואה במשך ארבעה עשורים. בגיל 65 נאלצה טובל'ה לחפש דירת רווקות צנועה. "פתאום נגמרו החיים הטובים, חיינו ובזבזנו בהנאה את כל הכסף, אז הוא בחר במישהי שיש לה דירה משולמת משכנתא, הוא כנראה גם נורא אוהב אותה וזהו. הלך" מסבירה חסין מדוע נפרדו.

טובה חסין נולדה בשנת 1947 בקיבוץ משמרות. את שנות ילדותה העבירה בבית הילדים עם החבר הטוב, שלום חנוך. טובל'ה הקטנה בילתה בגזירה ובתפירה עד שבשנות ה-70 עברה לעיר הגדולה ועבדה כמוכרת בגדים. החנות הראשונה שלה נפתחה בשותפות מקצועית עם הבדרנית ציפי שביט. אחרי סגירת הבוטיק של השתיים, הפכה טובל'ה לכוהנת האופנה של תל אביב, כשפתחה חנות בגדים בצפון דיזינגוף בשנות ה-90. מבחינה עסקית, ניהל אותה הבעל עמית חסין, מה שלא בדיוק ליבה את אש הלהבה לטענתה. "הוא קרא לי גלדיולה נבולה, הוא אף פעם לא אמר לי דברי אהבה" טוענת חסין.
לטובל'ה שלוש בנות ושישה נכדים. תמרה בת 33, איקה בת 35 ונעמה בת 43, בעצמה מעצבת אופנה מצליחה. על מערכת היחסים בין טובל'ה לנעמה, לא בטוח שגם סטייליסט מוכשר יצליח לגשר. אולי זה הזמן שעשה את שלו כי עכשיו הבת סוגרת את החנות "טובלה'ס" וחבורת לטובל'ה האם. "אנחנו מנסות להתאחד, זה מאוד קשה" מסבירה נעמה.

אחרי שהנכדים הולכים, ליבה נתון לדבר אחד בלבד - הפייסבוק. "אין דבר שאני יותר אוהבת את הפייסי" טוענת חסין. "כל היום אני אוהבת לראות מה כתבו ואם עשו לי לייקים" מוסיפה.

אנשים, ראשון-שלישי בשעה 18:50