מור סילבר הספיקה לעבור לא מעט אתגרים בעשור האחרון - מהפריצה הגדולה שהגיעה עם השתתפותה ב"TLV - עושים את תל אביב", דרך הפיכתה לאישה נשואה ואמא ועד ההתמודדות האחרונה ב"המירוץ למיליון", לצד חברתה הטובה מור סוויד.

עם זאת, כל אלה מגיעים זמן רב לאחר האתגר האמיתי שעברה - ילדותה לצד אמא אוהבת דואגת ואבא מכור לסמים ולא מתפקד. בראיון לאפרת וכטל ב"אנשים" שישודר הערב (17:15, קשת 12), היא מדברת על התקופה הקשה ההיא.

"זה עצוב, כי הרגשתי שאני חיה בבית מושלם, משפחה מושלמת, אבל ברקע היה אבא שלא תיפקד ולא היה פעיל ולא היה אבא במלוא מובן המילה", מספרת סילבר בעצב שאינה מסתירה. "הוא נפל לסמים שזו התמכרות קשה מאוד, אבל אמא שלי אישה מאוד מאוד חזקה. היא הסתירה, טייחה ודאגה עם כפפות של משי שלא אפגע, שאני לא ארגיש שום דבר.

View this post on Instagram

חייכנית וצמודה לאמא. לא הרבה השתנה מאז #גיל_שלוש (חוץ מהתלתלאז׳)

A post shared by Mor Silver Chebotar (@morsilver) on

"היו לי המון רגעים שלא ידעתי באיזה יום הוא יקום, באיזה מצב רוח הוא יקום ובאיזה מצב אני אראה אותו. אני כן זוכרת דברים שלא עוזבים אותי - אם זה שהוא לא הגיע לבת מצווה שלי.. והלוואי שהוא היה נוכח לראות איך אני מגדלת את שון ואיך הקמתי משפחה".

כידוע, סילבר נישאה בנובמבר 2015 לבן זוגה ואדים צ'יבוטר (34), עמו הביאה לעולם את בנם הבכור, שון (או שוןשון, למיטיבי לכת ועוקבי האינסטגרם) - וכך הפכו למשפחה מאושרת של שלושה. האם צפויים להצטרף אליו אחים נוספים? אם זה תלוי בצ'יבוטר - הוא היה שמח לארבעה ילדים, אבל סילבר לא ממהרת להתחייב. "שלוש או ארבע, אני לא יודעת.. בואי נראה", היא עונה בצחוק.

View this post on Instagram

היומולדת 2 של שוןשון בכלל ביום שני... (אז לא להגיד מזל טוב עדיין) פשוט הייתי חייבת לשתף את הרגע הקסום הזה איתכם שבת שלום מלאה באהבה וזמן איכות עם המשפחה! צילום: @chen_mizi בלונים: @shiranballoons

A post shared by Mor Silver Chebotar (@morsilver) on

יש חשש בעקבות המשבר אחרי הלידה? או שאת באה יותר מוכנה?

סילבר: "אני באה הרבה יותר מוכנה ללידה, ובכלל לאמהות".

צ'יבוטר: "חוץ מזה, יש לנו הסכם לחודש הראשון".

סילבר מאשרת: "ואדים צריך לטוס לחודש, כדי שהזוגיות שלנו תישאר בריאה ואז אני לא אתפרץ".

בחודש הראשון שהתינוק נולד?

סילבר: "כן! חלום לגבר".