חיי האהבה של אחווה סיטבון הפכו בשנה האחרונה לאחד הנושאים המעניינים ביותר לשיחה, כשהשאירה את עברה עם טל כוכבא מ"חתונה ממבט ראשון" (קשת 12) מאחוריה, והמשיכה לזוגיות חדשה ומרגשת עם יונתן רוזן, אותו הכרנו בתכנית "כמה רחוק".

אך החלומות הגדולים מהר מאוד נגוזו, כשבהפתעה מוחלטת השניים הודיעו על פרידתם - חודשיים בלבד לאחר שעזבה את עבודתה ומשפחתה והעתיקה למענו את מגוריה לברצלונה. כעת, עם חזרתה לישראל, סיטבון מספרת בראיון לרתם איזק ב"אנשים" (שישודר הלילה, 22:25, קשת 12) על ההתמודדות עם המציאות החדשה, ללא דירה או עבודה: "אין לי כאן כלום, זה ממש כמו להיוולד מחדש".

עם זאת, זה לא דבר שהיא לא חוותה קודם, לדבריה. "להגיד לך שלא קיבלתי כאפה יום אחרי שנחתתי ברבצלונה עם כל הדברים שלי? קיבלתי פתאום בום, שגרה לפנים - יונתן קם והולך לעבודה, שם את לאיה בחוג, בבית ספר. הכל ממשיך אותו הדבר ורק אני שיניתי הכל. הייתי המון המון לבד אבל גם לקחתי בחשבון את הדברים האלו".

View this post on Instagram

בואו נדבר על חשיפה, או בעצם סליחה אקרא לזה עירום. ולא אני לא מתכוונת לקילוף הבגדים מגופי אלא מתכוונת לאיבוד הפרטיות. ביום שאתה בוחר להכנס לתכנית ראליטי אתה רק יכול לדמיין מה יקרה כשתחשף, מריץ לעצמך אלפי תסריטים (שרובם מלחיצים) למה שיכול לקרות כשכולם ידעו את שמך, סטטוס הזוגיות שלך או מהיכן הגעת. זוכרת את הפרק הראשון של חתונה ממבט ראשון כאילו זה היה אתמול, את עצמי יושבת משותקת מול מסך ( כשלצידי 30 איש שלא חשתי בקיומם) וכל מה שעבר בי זה הפחד מהתוצאה. מיד אחרי זה הטלפון פיתח חיים משל עצמו. האינסטגרם קרס, הפייסבוק ולמעשה כל דרך תקשורת אפשרית נהיתה לגיטימית לצופה הממוצע שהרגיש פתאום כאילו מינימום חלק איתי את גן חובה. לא משנה כמה שיחות הכנה עברתי לקראת החשיפה אף אחד לא יכול בדיוק לתאר לך מה ההרגשה שאתה עובר ברחוב או יושב בבית קפה ושניים מתלחשים מאחוריך (וגם בפניך) על כך שאת נראית הרבה יותר רזה במציאות ולמה עזבתי אותו בכלל. היו ימים שהבית היה מבצרי ופשוט נמנעתי מאותה חשיפה כדי לא להתמודד עם החרדה... אך עם הזמן התרגלתי למדתי להנות ממנה להתעלם מחלקה ובעיקר להבין למה, למה אני ממשיכה לבחור בחשיפה גם עכשיו. אז למה?, אתם בטח שואלים (ולא נמנעים מלטקבק בהמוניכם) למה אני לא שומרת לעצמי? בגלל אותן נערות נשים שמספרות כמה נגעתי בחיהן, כמה תקווה הענקתי, כמה השראה הסיפור שלי בשבילן. עבור כל אלה שנמנעו מללכת אחר החלום שלהם בגלל הפחד מהלא נודע.. אך ראו דרכי צעד אחרי צעד איך לפעמים זה רק נראה מפחיד אבל בתאכלס השד לא כזה נורא... למען כל אלה שחזרו להאמין באהבה ללא גבולות. ועוצרות ומספרות ומרגשות. ממשיכה רק מעצם הידיעה שהיתה לי הזכות ולו הקטנה ביותר לגעת בחיים של כך כל הרבה אנשים שאנני מכירה. זו מהות החיים בשבילי. אחלה סוף שבוע חברים❤️ צילום: לאיה

A post shared by Achva Sitbon (@achva_si) on

"זה בחור קצת מורכב", מצטרפת לשיחה סבתה של אחווה. "יש לו ילדה ולילדה יש משפחה מהצד של אמה, וכל זה היה קצת הרבה בשביל אחווה, אז היא הרגישה בצד".

את יונתן רוזן, כזכור, הכרנו בתכנית השידוכים "כמה רחוק", שם סיפר כי היה נשוי בעבר אך לאחר שאשתו חלתה בסרטן ונפטרה בטרם עת, הוא מצא את עצמו מגדל לבד את בתם הקטנה, לאיה. סיטבון, שהחלה לצאת עם יונתן בסיום התכנית, נכנסה במהרה למערכת יחסים לא רק איתו, אלא גם עם לאיה הקטנה - סיטואציה חדשה לגמרי עבור כוכבת הריאליטי.

"בהתחלה אמרתי שאני לא רוצה להיות אמא," מספרת אחווה, "אם הייתי רוצה להיות אמא הייתי מביאה ילדים. אבל לאט לאט, דווקא כששיחררתי ולא ניסיתי לאהוב אותה מהמקום ש'אני חייבת לאהוב אותה כי היא הבת של יונתן' - זה באמת בא, והאהבה אליה נבנתה בצורה כל כך טבעית".

View this post on Instagram

בלי רגשנות יתר בלי מסיבת פרידה ובלי הרבה רעש עודני רומנטיקנית חסרת תקנה שעושה הכל למען האהבה... מתרגשת וחוששת באותה נשימה והאמת שכבר מתגעגעת... עוזבת היום  את את משפחתי וחברותי המושלמות, את תל אביב אהובתי (אחרי כמעט 8 שנים של רומן סוער), ולא, לא בא לי לקרוא לזה פרידה.. רק קצת מתרחקת... כדי להתקרב לעצמי, ללב שלי. ישראלה יקירתי, אבוא לבקר בקרוב, בלה צ'או Bella ciao @vigor_principalities

A post shared by Achva Sitbon (@achva_si) on

אז למה זה נגמר?

"מהרבה סיבות".

וזה סופי?

"מי יכול לדעת? אין לדעת מה יוליד יום. אני ידעתי שאני אגור בברצלונה?".

נשמע שהוא אולי לא היה מוכן, שהוא לא הבין על מה את מוותרת בשבילו.

"יכול להיות".

עכשיו הלב שבור?

"לגמרי".

_OBJ