"אמרתי ליאיר: מה אתה צריך את זה? יש לך חיים נהדרים", נזכר תמיר הרפז, בעלה של עינת שרוף וחבר ילדות של שר האוצר לפיד, "אבל זה בער בו". במהלך השנים התפתח קשר אמיץ בין שרוף לשר האוצר: "הוא חבר הכי טוב שיכול להיות. איש שיחה, אפשר לדבר איתו על הצרות הכי מטומטמות שלי", שרוף מספרת. בכתבה שתשודר הערב ב"אנשים", שרוף מרחיבה על היחסים עם לפיד, ועל האיש עצמו, ומספרת גם על המוות של אביה והחלומות ללכת לפוליטיקה.

חיים אתגר הגיעה לביתה של מלכת השירה בציבור, עינת שרוף, ובעלה מזה 14 שנים, המוזיקאי תמיר הרפז. השניים גרים בפנטהאוז ברמת אביב. תמיר מלווה את עינת בהופעותיה כבר שתיים עשרה שנים ומשמש כמנהלה האישי, נע על התפר שבין מאהב לאמרגן קשוח.

השניים נפגשו כששרוף עבדה על אלבום משירי המשוררת תלמה אליגון, וכבר ארבע עשרה שנה שהם ביחד. הרפז, הוא חבר ילדות של יאיר לפיד ומי שליווה אותו מוסיקלית במשך שנים בתכנית האירוח שלו בערוץ שתיים. בעקבות בן זוגה התפתח קשר אמיץ גם בין שרוף עצמה לבין שר האוצר.

בשנת 2001 עשתה שרוף קפיצה מקצועית כשנקראה להחליף את שרלה שרון במועדון הגנקי בתל אביב בהובלת ערב שירה בציבור. הערב המוצלח, לצד יחסי ציבור טובים, הפך אותה לשם החם בתחום השירה בציבור.

עם ההצלחה נשמעו לא מעט ביקורות על אופן השירה, סגנונה העממי וגם נטען לא פעם שמקור ההצלחה במערכת  הקשרים האישית שפיתחה במהלך השנים.

ביום הולדתה הארבעים אפילו כתב לה לפיד שיר מיוחד: "...יש לה את המבט שאומר : את מה שאני כבר שכחתי , שום פרחה בת עשרים עם תחתוני חוטיני לא יודעת לעשות..."

"אנשים", ראשון-שלישי, 18:50