בראיון ל"אנשים" ששודר אתמול (שלישי) בקשת 12, הזמר מושיק עפיה חשף בפני שרון גל את הקשיים שחווה במהלך השנים, והמצוקה הכלכלית הקשה שהובילה לפשיטת רגל. משפט אחד של עפיה תפס תאוצה ברשת והפך לויראלי, כאשר הוא אומר: "אם הייתי רוצה לנהוג על ג'יפ הייתי נוהג על ג'יפ", ולאחר מספר שניות מוסיף: "אני נוהג על הג'יפ שנמצא פה בחוץ, תכף תראה אותו".

לאחר המקרה, עפיה בחר להסביר את הסתירה הלוגית בקטע ששבר את הרשת. הוא מסביר שבכתבה המלאה אנו שומעים שתי תשובות לשתי שאלות שונות: "חסרה שאלה, ואם היו מראים אותה הייתם מבינים את התשובה ההזויה".

עפיה מסביר שהתשובה הראשונה היא על שאלה שלא שודרה: "שרון גל שאל אותי אם זה הג'יפ שזכיתי בו לפני קצת יותר משלוש שנים". הוא מספר שאותו ג'יפ שוחרר לטובת חברת הפקות, ומוסיף: "אם הייתי רוצה לנהוג על ג'יפ, הייתי נוהג על ג'יפ, אבל מכיוון שאני בפשיטת רגל, וזה לא נאה כשאתה במצב כזה לנסוע על ג'יפ ששווה מאות אלפי שקלים - לא עשיתי את זה". השאלה השנייה, כך מסביר, היא זו שיצרה את הבלבול: "השאלה השנייה, שכן שמעתם, היא על איזה רכב אני נוהג היום - והתשובה היא ג'יפ". כלומר, היום, כשהבעיות הכלכליות מאחוריו, הוא מאפשר לעצמו לנהוג בג'יפ.

"אנשים" עם חיים אתגר וקורין גדעון: ראשון עד חמישי ב-17:15 בקשת, ערוץ 12