ליהיא גרינר מעידה על עצמה כי לפעמים היא לא מצליחה לשלוט על הפה שלה, והדוגמא הכי טובה לזה, הייתה ממש לא מזמן עם סערת סרטוני השוטר. בראיון לאפרת וכטל באנשים (מוצ"ש ב-23:00, קשת 12), סיפרה על התחושות שאחרי המקרה, ועל ההיריון החדש בצל ההפלה.

אחרי סערת סרטוני השוטר, זומנה גרינר לחקירת משטרה, וכהרגלה, גם היציאה מתחנה עצמה צולמה ותועדה. הנחקרת הטרייה סיפרה שהיא עדיין לא מאמינה שהגיעה למצב הזה: "התחושה היא בעיקר שאני מבזבזת את הזמן שלי, מוציאים אותי כמו איזו פושעת. אני חושבת ששוטר צריך להיות מוכן לקבל קללות, זה נורמאלי לגמרי". 

בעיות בסדרה החדשה של ליהיה גרינר (צילום: מהאינסטגרם, חדשות)
"מוציאים אותי כמו איזו פושעת" | צילום: מהאינסטגרם, חדשות

אך אם כל הפרשה לא מעסיקה אותה מספיק, גרינר ובעלה יוסי צבר מצפים לילדה שלישית. לפני יותר משנה עברה הפלה בחודש הרביעי להריונה, ושיתפה בצעד אמיץ את החוויות הקשות ברשתות החברתיות. היום היא עדיין נושאת את אותם הפחדים מניסיון העבר, אבל נשארת אופטימית.

"לפעמים כשהיא זזה יותר מדי, אני מפחדת", שיתפה גרינר את וכטל שהתלוותה אליה לבדיקת האולטרסאטנד. "בהריון הקודם הרגשתי אותו כבר בחודש רביעי, למרות שלא אמורים להרגיש. אני מפחדת שלא תגיע לאן שהוא הגיע". למרות הכל היא שומרת על קור רוח ומקבלת את המצב כמו שהוא: "שום דבר לא מאה אחוז. אני תמיד מוכנה לטוב ביותר, אבל גם לגרוע מכל".

ואם גם אתם עצרתם לקרוא שוב את השורה שמספרת על הצילום מבדיקת האולטרסאטנד, אתם יכולים להיות רגועים, מבחינתה זה לגיטימי לגמרי. "מאמי אם לא הייתם פה, אני לא יודעת מה הייתי עושה", הודתה בפני מערכת אנשים. "נראה לי שאחותי הייתה עושה "לייב" או משהו".