שנת 2012 מגיעה לסיומה, ורגע לפני שאנחנו פותחים את השנה החדשה בנשיקה סוערת, החלטנו לבחון את התהליכים הרומנטים שהתרחשו השנה בזירת הסלבס המקומית. מי מהזוגות הפכו את השנה למלאת אהבה, או לפחות ליותר מעניינת?

השורדים: אנה ארונוב ואיתי תורג'מן
על האי בתאילנד, מול המצלמות, הכירו ב-2011 הרקדנית אנה ארונוב והשחקן איתי תורג'מן, אבל רק כשחזרו לארץ הפכו לזוג, ובקיץ האחרון גם עברו לגור יחד. בלי להתכוון, בדירה השכורה במרכז תל אביב מתממש חזון קיבוץ גלויות. לאחרונה דווח שהשניים רכשו דירה בתל-אביב בשווי שני מיליון ומאתיים אלף שקלים. נכס להשקעה או בית להקים בו משפחה? ימים יגידו.

יהודה לוי ונינט טייב (צילום: ראובן שניידר )
ים של דמעות וטבעת אחת: יודה ונינט | צילום: ראובן שניידר
ים של דמעות וטבעת אחת: יודה ונינט
ללא ספק מדובר בשניים שזכאים בעיניי רבים לתואר "הזוג המלכותי" של ישראל: יהודה לוי ונינט טייב. שש שנים הם מתחזקים את אחת ממערכות היחסים הכי מסוקרות במדינה, וכל מה שהיה חסר זו רק הצהרה רשמית על חתונה. באוגוסט השנה זה סוף סוף קרה כשיהודה ניצל חופשה רומנטית ברומא כדי לשאול את השאלה הגדולה, שנענתה בים של דמעות וב "כן" מהדהד.

בר ועדי עזרא
ליאו, מאחורייך: בר רפאלי ועדי עזרא
ליאו, מאחורייך: בר רפאלי ועדי עזרא
אחרי תקופת רווקות לא קצרה, שפחות או יותר נמשכה מאז הפרידה מליאונרדו דיקפריו, יש לרפאלי חבר חדש: איש עסקים ויו"ר קבוצת המזון הגדולה נטו, הלא הוא עדי עזרא. האם הפעם זה יחזיק מעמד? אנחנו נמשיך לעקוב.

 

מיליון שקלים + אהבה: קותי ויאנה
עבור קותי סבג זאת הייתה אחת השנות המסעירות ביותר, לאחר שזכה במקום הראשון ב"האח הגדול" וגם הספיק להתאהב בשידור חי, לעייני המצלמות, באחת מדיירות הבית. למרות שכולם חיכו בקוצר רוח לראות את הרומן מתפתח, הרומנטיקה המתינה בסבלנות ורק באפריל כשיצא מהבית לחיים האמיתיים עם מיליון שקלים ואלפי מעריצות מאוהבות, הצליח קותי סבג סוף סוף לזכות באהבה של יאנה יוסף. הקותיאנה התגוררו בדירת שני חדרים קטנה ששכרו במרכז תל אביב, אלא שאחרי חצי שנה, יאנה עזבה את הבית. נכון לעכשיו העתיד המשותף של השניים נמצא בספק גדול לאור הפרסום הטרי שיאנה מסתובבת כבר עם מישהו אחר, ולא סתם מישהו, ציון ברוך.

מעושרים בכנסת: דפנה שחר ויובל צלנר
קשה להאמין שהזוג המאוהב הזה הכיר רק לפני שנה. היא הייתה גרושה פלוס שניים והוא רווק הולל. הוא הציע לה נישואין במהלך חופשה רומנטית באיטליה והיא הסכימה. בספטמבר האחרון כוכבת "מעושרות" דפנה שחר וחבר הכנסת יובל צלנר התחתנו.

 

מדגמנים אהבה: מירי בוהדנה ובבו קובו
הדוגמנית והשחקנית מירי בוהדנה ואיש העסקים בבו קובו הכירו לפני עשר שנים. מאז השניים נישאו, הביאו שלושה ילדים, ודאגו לנהל את מערכת היחסים הרחק מעין המצלמות. כך היה עד אשר בחודש מאי האחרון פתחו בפנינו את אחוזתם ברשפון והכניסו אותנו לחיק המשפחה.

 

השר לענייני אהבה: גדעון סער וגאולה אבן
חם חם חם מהתנור: הזוג שהפתיע את כולנו. הידיעות על הרומן בין שר החינוך גדעון סער לבין מגישת החדשות גאולה אבן, שהתפרסמו לפני פחות מחודש ,הפכו מיד לשיחה של המדינה. גם סער וגם אבן השלימו בחודשים האחרונים את הליכי הגירושים הפורמלים מבני זוגם ועזבו את הבית. עיתוי הפרסום לא פגע בשר החינוך, זה קרה שבועיים וחצי אחרי שזה במקום הראשון בפריימריז של הליכוד, אליהם הגיע השר הפופולרי למקום הראשון וכמעט חודשיים לפני הבחירות לכנסת. גאולה אבן אשת ראש ממשלה? ימים יגידו.

אייל גולן ורוסלנה רודינה בקפריסין
לב של גבר: אייל גולן ורוסלינה רודינה
לב של גבר: אייל גולן ורוסלינה רודינה
מאז הגירושים המתוקשרים של אייל גולן ואילנית לוי לפני כחמש שנים, נקשר שמו של הזמר בשמן של לא מעט נשים יפות וצעירות. רוסלנה, שצעירה מגולן ב- 17 שנים, כבשה את ליבו והשניים ניהלו זוגיות מתוקשרת שכללה מגורים משותפים. בתחילת החודש השניים נפרדו, ורוסלנה עזבה את הדירה של גולן. מקרובים לרוסלנה ואייל טוענים שהסיפור עוד לא נגמר.

אלירז שדה ואילנית לוי (יח``צ: יוסי צבקר,  יחסי ציבור )
כשאת איתו: אלירז שדה ואילנית לוי | יח``צ: יוסי צבקר, יחסי ציבור
כשאת איתו: אלירז שדה ואילנית לוי
שנה לא פשוטה עברה על אילנית לוי ואלירז שדה. מלכת היופי לשעבר של אייל גולן והזוכה בעונה השנייה של האח הגדול נפגשו בערוץ 24 כשצוותו להגיש יחד תכנית יומית. הזוגיות הטלוויזיונית הפכה לסיפור אהבה גם במציאות, אבל היו גם לא מעט קשיים שהובילו לפרידה. השניים עדיין מנסים למצוא את הדרך בה יצליחו לממש את אהבתם ואנחנו מקווים שזה יצליח להם.

תצוגה לי גרבנאו ג'ודי שלום ניר מוזס נמרוד ניר ודניאלה פיק (צילום: אביב חופי)
האוהבים הצעירים: נמרוד ניר ודניאל פיק | צילום: אביב חופי
האוהבים הצעירים: נמרוד ניר ודניאל פיק
סיפור האהבה בין נמרוד ניר לדניאלה פיק עשוי לאחד שתיים מהמשפחות המפורסמות במדינה: ניר מוזס את פיק. הוא עוד לא בן 30 וכבר הספיק לחזור בתשובה ובשאלה, להתחתן ולהתגרש אחרי ארבעה חודשים. היא כבר הספיקה לצאת עם הבמאי קוונטין טרנטינו והשחקן אורי אורי גוטליב. המשפחות, ואנחנו, ממתינים בציפייה לעתיד לבוא. 

 הערב ב"אנשים", יחשף הדירוג המלא והזוגות הגדולים שהגיעו לשלושת המקומות הראשונים. מי יקטוף את התואר הזוג הרומנטי של שנת 2012?