רוני סופרסטאר

למרות שהיא רק בת 25, קרוב לעשור שרוני דואני היא אחת מכוכבות הילדים הגדולות בישראל. זו עבודה קשה, מכניסה מאוד ולא תמיד זוהרת שדורשת לרצות ילדים בלי שום סייג וכל הזמן. "אני לא יודעת לקיים חיים כפולים" מודה רוני דואני.

בשבוע האחרון, דואני עמוסה במיוחד והיא מתניידת בין שידורים יומיים בערוץ הילדים, חזרות למופע "שכחו אותי בבית" שיעלה בחנוכה ולימודי טקסט בהפסקות בעזרת האייפון לצילומי העונה השנייה של סדרת הנוער "אליפים".  

רוני סופרטאר נולדה בשנת 1986 בראשון לציון כלירון דואני. כבר בגיל 6 הופיעה על הבמה כרדקנית ובגיל 14 הצטרפה לקבוצת המעודדות של מכבי תל אביב בכדורסל. שנתיים מאוחר יותר הפכה לפרויקט של חברת פופארט מבית הליקון במטרה לייצר כוכבת פופ ישראלית. לפני 4 שנים הכירה את חן מונצז' שאיתו התחתנה לפני כשנה.

מי שמשלם את מחיר הקריירה של רוני הוא בעלה הטרי, חן, השניים מתגוררים בדירה חדשה ומטופחת במרכז תל אביב ומנהלים מערכת יחסים על פי לוח הזמנים הצפוף של רוני. "הוא קיבל אותי ככה" מספרת רוני. "בהתחלה זה היה קצת מוזר, אחר כך מתרגלים וזה נראה רגיל לגמרי" מודה בעלה, חן.

רוני היא מיזם כלכלי משגשג שנבנה באופן שיטתי ומדויק לפי מודלים בינלאומיים בין השאר כדי לייצר כסף. "אני מתפרנסת יפה מהעבודה הקשה שלי" מודה רוני. אם בודקים את המספרים, הכנסתה השנתית של רוני מסתכמת בכשלושה מיליון שקלים מהופעות, טלוויזיה, פרסום ומרצ'נדייז.

למרות שרוני מצליחה להימנע משערוריות ולשמור על תדמית נקיה, לפני שנתיים עוררה סערה קלה כשהגיע לאירוע מיוחצן וצולמה בלי לדעת שחולצתה שקופה. "נראה לי שזה אחד הרגעים שהבנתי שאי אפשר תמיד לצאת בסדר ולדעת הכל" מודה רוני.

אודי ואביעד
לא בטוח שאתם מכירים את אודי גוטשלק ואביעד בנטוב, אבל סביר להניח שהילדים שלכם מתים עליהם. השניים כוכבי ילדים פופולרים מאוד, נטולי גינונים וצנועים. "להגיד לך שהתעשרנו? אנחנו מאוד מאוד רחוקים מלהתעשר" מודה אביעד בנטוב.

אודי ואביעד מכירים קרוב לעשרים שנה וגם אחרי שהגיעו להצלחה, הם לא מורידים את הרגל מהדוושה. הם נולדו בנתניה לפני 36 שנים והכירו לראשונה כשהופיעו יחד בתאטרון רחוב. בצבא חבר אביעד לאסי כהן והשניים החלו להופיע כצמד. אבל הזוגיות הזו התפרקה ובמקום אסי, הגיע אודי. בתחילת דרכם הופיעו במועדוני סטנד אפ וכדי להתפרנס, אודי עבד כפרמדיק במד"א.

להצלחה הגדולה הגיעו אחרי שנים של ניסיונות בתחום, בתחילת שנות ה-30 לחייהם, כשגילמו את גור ואוח, שתי דמויות פרועות שכיכבו בתכנית טלוויזיה לילדים. "זה מאוד הפתיע אותנו. לא היינו מגיעים לאהבה ולפופולריות הזאת" מודה אביעד.

אנשים, ימי רביעי וחמישי בשעה 18:50