יונה אליאן וששי קשת נחשבים לאחד מהזוגות היציבים בעולם הבידור והבמה בישראל. נדמה שהשנים הארוכות יחד עשו טוב לשניים שהפכו כבר לסמל בברנז'ת התרבות. בראיון משותף לניב גלבוע בתכנית "אנשים" מסבירים השניים מה סוד הקסם ששומר אותם יחד ומאפשר להם להמשיך ליצור ולצמוח. 

"כשהילדים היו קטנים היינו בורחים ליום בגליל ומשקרים להם שיש לנו הצגות", משחזרת אליאן, "אף פעם לא הייתה בינינו תחרות", מוסיף קשת. עם שנים של ניסיון בתעשייה, סערת ההטרדות המיניות שהחלה בהוליווד ומעסיקה גם אותנו כאן בארץ, לא זרה להם. "9 מכל 10 נשים הוטרדו מינית", אומרת אליאן, "נאבקתי קשה גם נגד ניסיון אונס בכוח. מישהו שחי כאן בארץ ניסה לאנוס אותי אבל לא אגיד מי". הסיפור הזה לא חדש לבעלה שאומר: "אני יודע מי זה ומדובר בכמה אנשים, לא אחד".

השניים חוגגים בימים אלו 45 שנות נישואים במופע שקיבל את השם המתבקש "עדיין נשואים?" איתו הם מופיעים על במות היכלי התרבות ברחבי הארץ. בראיון איתם הם מסבירים גם למה קולם אינו נשמע יחד עם אמנים נוספים בביקורת על שרת התרבות, מירי רגב. "את הנזקים היא עושה בעולם התרבות, אבל אנחנו מודים שאנחנו מה שנקרא "מתקרנפים", לא תוקפים, כי אנחנו אחראים לפרנסה, ולא רק של המשפחה שלנו". 


"אנשים" עם חיים אתגר וקורין גדעון: ראשון עד חמישי ב-17:15 בקשת, ערוץ 12