לפני 11 שנים הגיע מחבל חמוש ברובה להתנחלות איתמר, נכנס לבית משפחת שבו והתחיל לירות ללא הבחנה. מהירי נהרגו אם המשפחה רחל, ושלושה מבין שבעת הילדים. מאז בועז שבו, אב המשפחה, שלא שהה באותו זמן בבית מנסה למחוק את העבר ולהתחיל מחדש בקדומים. כיום הוא סבא לארבעה נכדים, ואב לשבעה ילדים כשלפני כארבע שנים לו ולאשתו השנייה, הילה, נולדה שלישייה.

"זה מכניס איזה אור, אושר, מוטיבציה לעלות. נכון שבאותו יום באותו רגע אתה רוצה להתאבד, חושב שזה סוף העולם אבל לא אתה יודע שיש תקווה ויש המשכיות ניסו להשמיד את משפחת שבו אבל להיפך גדלנו יותר. אי אפשר להבין את זה, רק מי שחווה את זה יכול להבין. אתה חי את זה אתה נושם את זה ואין לך ברירה, זה מלווה אותך לכל מקום ואם תעמוד מתחת לחופה אתה תזכור את האחרים, בכל שלב בחיים הם איתך. יש אנשים שיכולים לשקוע ולרדת למטה, אבל זה לא הפיתרון הוא תמיד לקום", הוא אומר. 

אבל לא רק השלישייה מסמלת את ההתחלה מחדש של משפחת שבו. אביה, בתו של בועז, נישאה לבנה של הילה, אחיה החורג של אביה - דוד. השניים התחתנו לפני כחצי שנה בחתונה שמחה, שלוותה בלא מעט כאב. "היא הייתה חוזרת הביתה ויושבת ורואה איתו בחדר טלוויזיה, לאט לאט הם נהיו חברים יותר טובים והוא ניסה כל הזמן לחבר ביננו", מספרת הילה איך נוצרה מערכת היחסים, "לאט לאט הקשר שלהם נהיה חזק. ואז הוא סיפר שהיא מספרת לו הכל והבנו שהם נהיים חברים. יום אחד אמרנו בצחוק שבסוף הם יתחתנו. צחקנו על מה נכתוב הזמנה ואז הבנו שזה באמת קורה, הם אמרו שהם רוצים לגור ביחד ואז חודש וחצי אחרי אמרו שהם רוצים להתארס. זה היה נראה לי קצת מוזר, אבל הם לא רצו לנסות לצאת עם אנשים אחרים". 

"אנשים", הערב ב-18:50 בשידורי "קשת"

>> אהבת בשר ודם: האחים החורגים שביקשו להינש. סיפורם של אביה ודוד במגזין m