לי לוי הגיעה לישראל רק לפני כשלוש שנים אבל בזמן שעבר, הדוגמנית והרקדנית המתחילה הספיקה לעבור כל כך הרבה פאזות שכמעט קשה לעקוב אחר הקצב של הדנית השאפתנית.

קודם היה את הרומן המסקרן עם יהודה לוי שהתלקח ונגמר בבת אחת ואחר כך הגיע רומן מוכחש עם לא אחר מאשר בנו של ראש הממשלה, יאיר נתניהו.

מה שנראה היה כקריירה קצרת מועד בעיקר במדורי הרכילות השתנה כשלוי המציאה את עצמה מחדש והרחיקה עד הג'ונגל הרחוק כמתמודדת בריאליטי "המשימה: אמזונס".


רגע לפני שהתכנית מגיעה לסיומה, לוי התראיינה לתכנית "אנשים" ודיברה על הרצון לעבור גיור והשאיפה להקים משפחה בישראל.

"אני מאוד רוצה להתגייר ואני מתכננת את זה בעתיד", הצהירה לוי, "עכשיו זה בעייתי עם הטלוויזיה והכול אבל זה משהו שאני ממש רוצה לעשות כי בפנים אני מרגישה יהודיה. העולם הוא הבית שלי, זה מה שרציתי לעשות, לנסוע כל הזמן. אבל ישראל היא הבסיס שלי וכאן אני רוצה להקים משפחה וזה הבית שלי. לכאן שייכת הנשמה שלי".

לשאלה של קורין האם תכניות הגיור הן למטרת חתונה בישראל, לוי השיבה ללא היסוס: "כן, כי אני חייבת להיות עם בחור יהודי. אני מרגישה יהודיה בפנים. אני יודעת שאני צריכה להתגייר כדי להיות יהודיה באמת אבל יום אחד זה יקרה. אני רק רוצה משפחה יהודית, בעל יהודי, יום אחד. ואני רוצה להיות יהודיה".

mako סלבס בפייסבוקבטוויטר ובאינסטגרם